Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Is nog niet verkocht zo te zien. Zit nog in mijn mandje maar kan niet betalen.
denk dat de site zodanig aan het crashen is door scalper scripts, dat we een gecachte pagina krijgen waarop het lijkt dat het nog beschikbaar is. maar als je verder probeert te klikken zit je weer op een blanco pagina want de eigenlijke site wordt gewoon kapot gespamd

• Leuk
Waarderingen: Gert
denk dat de site zodanig aan het crashen is door scalper scripts, dat we een gecachte pagina krijgen waarop het lijkt dat het nog beschikbaar is. maar als je verder probeert te klikken zit je weer op een blanco pagina want de eigenlijke site wordt gewoon kapot gespamd
Sorry maar dat Megekko wel kunnen voorzien ze wisten dat er heel veel verkeer zou zijn. Je zult zien de kaarten zullen alleen naar scalpers gegaan zijn. Ze kopen alles op en dan zetten ze de site terug online.

Sorry maar dat Megekko wel kunnen voorzien ze wisten dat er heel veel verkeer zou zijn. Je zult zien de kaarten zullen alleen naar scalpers gegaan zijn. Ze kopen alles op en dan zetten ze de site terug online.
Er zijn geen scalpers meer nodig. Megekko post een Inno3d voor 1100 euro boven MSRP 😂

• Leuk
Waarderingen: Gert
Zo jongens eindelijk klaar met weeskinderen helpen om te eten.
Nu ga ik eindelijk lekker op m'n gemak eens kijken welke 5090 ik wil kopen ... 😀 ... Welke hebben jullie allemaal gekocht mensen?
1738247275512.webp

yippieee...

MSI heeft al aangekondigd pas vanaf 6FEB te verkopen. dus er zal snel nieuwe voorraad zijn. Maar ik koop zeker niet meer hier. Als ze nu eerlijk waren geweest over hun prijzen / voorraad was een ander verhaal maar dit is gewoon idioot
Dus 6 februari kunnen we weer voor een lege scherm gaan zitten refreshen? 🙂

Terug
Bovenaan