Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tussen kunnen en mogen zit wel verschil. Mensen hebben sinds de corona pandemie geen geduld meer hahahIdd,dat is waar,maar een week op voorhand geen prijzen weten en noch weten wat je gaat binnen krijgen vind ik toch amateuristisch,je moet toch nu al wel weten hoe en wat,of is dit allemaal last minute werk,wie gelooft dat.
1229 euro is MSRP in Finland voor de 5080. De andere prijs is mij een raadsel. Misschien op basis van de AIB kosten van dit model tijdens de 40-series.Bekijk bijlage 1057
Dit zijn niet de mrsp
Als ik me niet vergis worden de reviews op 29 januari gepost, 1 dagje dus om je goed te informeren.Wat ik nog veel schokkender vind is dat 5080 benchmarks NDA tot moment van verkoop zelf lijkt te zijn... Dus of je leest de review en kan dan een besluit maken.. maar bent al te laat š¤”, of je koopt 'm maar blind.. denk dat dat laatste NVIDIA het best uit komt..
Ah, found it: 29 januari is voor de Founders Edition (die niet verkrijgbaar gaat zijn hier), 30 januari voor de AIBs. Al zal er weinig verschil zitten tussen die 2, dus goed om te weten dat we iig IETS qua benchmarks zullen hebben op de 29e al.Als ik me niet vergis worden de reviews op 29 januari gepost, 1 dagje dus om je goed te informeren.
In Belgiƫ is het 1190 volgens de Nvidia website.1229 euro is MSRP in Finland voor de 5080. De andere prijs is mij een raadsel. Misschien op basis van de AIB kosten van dit model tijdens de 40-series.
en so it begins...Ik had eerder gelezen dat er een limiet per klant / adres gaat komen op de 50 series, is het maximum 1? en zodien ja, is dit dan voor beide kaarten, zowel de 5080 als de 5090? of kan je ze apart kopen en geldt dit nog altijd als "1"?
meer is beter hĆØen so it begins...
Wrm zou je in godsnaam 2 grafische kaarten nodig hebben?
Doorverkopen???
Afhankelijk van de performance van de grafische kaart kan het zijn dat ik een 5080 neem ipv 5090 en de andere dan terugstuur, ik wil beide kaarten graag testen op de games die ik speel ipv te wachten op benchmarks die letterlijk 1 dag of zelf niet voor de dag van verkoop komen. In heel men leven heb ik nog nooit gescalpt of gekocht van scalpers, maar leuk dat je onmiddellijk conclusies trekt, paljas.en so it begins...
Wrm zou je in godsnaam 2 grafische kaarten nodig hebben?
Doorverkopen???
BTW in Finland is 25.5%.lijkt erop dat gigabyte hun prijzen vrij heeft gegeven op meerdere shops staan nu deze prijzen
Kleine headsup: De ASUS kaarten zijn getagged onder het merk GigabyteWe hebben vandaag het overzicht van de RTX5090 kaarten vrij gegeven, ze zijn te vinden in de link in de startpost of door hier te klikken.
Let op! Dit is het overzicht van de RTX5090 GPU's die we gaan verkopen, dat wil nog niet zeggen dat we ze ook echt hebben bij de launch. Helaas lijkt de beschikbaarheid van de RTX5090 Ć©rg laag, zoals we al eerder vermoeden.
Slordig, dat gaan we fiksen! Bedankt voor je melding.Kleine headsup: De ASUS kaarten zijn getagged onder het merk Gigabyte
Ik vraag mij dan af als de launch er is om 15u verdwijnen dan de videokaarten die niet in voorraad zijn automatisch? Ook als je die aan je wishlist hebt toegevoegd? Of hoe merk je dat de videokaart in kwestie wel in voorraad is? Ik zag ook dat er nu een foutmelding is bij het formulier als je btw nummer wilt invullen. Gelieve dit te fixen voor de launch, aub. Dit is de error message: BTW-check mislukt, de webservice is tijdelijk onbereikbaar, probeer het later nogmaals (#2)We hebben vandaag het overzicht van de RTX5090 kaarten vrij gegeven, ze zijn te vinden in de link in de startpost of door hier te klikken.
Let op! Dit is het overzicht van de RTX5090 GPU's die we gaan verkopen, dat wil nog niet zeggen dat we ze ook echt hebben bij de launch. Helaas lijkt de beschikbaarheid van de RTX5090 Ć©rg laag, zoals we al eerder vermoeden.