Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Bekijk bijlage 1385
Retail prijzen me"gek"ko
Retail is max 1150 euro dan heb je echt wel de dikste kaart die er is voor een 5070ti.

Voor een 5080 is dat rond de 1700 euro. Dan praat je al over de watergekoelde varianten.
Een high end model is rond de 1500 a 1600 euro. En de middenklasse zitten dicht tegen de Fe prijzen aan van 1300 euro.

Voor een 5090 is dat max 3000 euro. Dan heb je echt een vol model. Beginnend vanaf 2400 euro zoiets.

Elk ander bedrag is pure oplichting.

Volgens mij is Jenssen van plan om met pensioen te gaan. Die boeit het verder niet meer zo evenals de bazen van dit soort bedrijven.

Je zou toch enorm veel goodwill hebben kunnen winnen door als enige wel gewoon de normale prijzen te vragen a la microcenter, dat moet toch veel meer waard zijn dat die paar schrale kaartjes voor deze idiote prijzen te verkopen.
Het is vrij simpel, gewoon lekker ergens ander shoppen voortaan, succes ermee.
Doen we toch niet. Want als die mouse bungee hier 12 euro kost ipv 13 ga je toch weer hier bestellen :d

Ik ben ontzettend bang dat de PC wereld zo kapot wordt gemaakt, door deze veel te hoge prijzen is er geen goede game PC meer te kopen straks en gaan er steeds meer gamers over naar de console 🙁

Ik ben ontzettend bang dat de PC wereld zo kapot wordt gemaakt, door deze veel te hoge prijzen is er geen goede game PC meer te kopen straks en gaan er steeds meer gamers over naar de console 🙁
nah, er is genoeg hardware te koop voor betaalbare prijzen. je kan al prima gamen met een 4060 TI ofzo.

Denk dat we best eerst even afwachten tot het aanbod van 50 reeks kaarten zich wat normaliseert. Want wat we nu zien is gewoon een hoop winkels die keihard profiteren van de schaarste (en gekken die 4k neertellen voor een kaart ook natuurlijk...)

Maar ik verwacht in ieder geval wel dat we mettertijd wel wat normalere prijzen zullen zien, zelfs bij scalper shops zoals Megekko.

Al deze scalper online stores hebben nu hun vaste clienten geholpen andere kanalen te vinden. Wat een dom beleid. Korte termijn winst. En heel veel klanten verloren naar de toekomst.
Tot alles weer normaal
Is en megekko dan op
Alles weer een tientje goedkoper is dan zijnze allemaal weer terug haha , kwestie van goed beleid 😉

The gpu was bought from Portugal at the beginning of this week for almost 3K. One friend of mine, bought it for me and I had to pay the gpu and also for delivery. The gpu has not been listed for purchase, so I had some luck. I must say that it worth it, I saved some money also, instead of paying over 4K here.

Voor de geïnteresseerden in de 5070 Ti MSRP:

Die hoef ik niet.Wil de RTX5090 nu met goede aansluitingen die niet weg fikken en of de nieuwe AMD kaart met 32 GB Vram,
Ik kan dan net zo goed op de Ps5 pro spelen.Heb er een diskdrive op gemaakt.Kan nu ook de Blu-ray disken weer afspelen.

Laatst bewerkt:
The gpu was bought from Portugal at the beginning of this week for almost 3K. One friend of mine, bought it for me and I had to pay the gpu and also for delivery. The gpu has not been listed for purchase, so I had some luck. I must say that it worth it, I saved some money also, instead of paying over 4K here.
That's a pretty great deal for a flagship AIB

Terug
Bovenaan