Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar dan?Kan het niet lezen zo klein die letters.ASUS shop?betere prijzenBekijk bijlage 1395
bij playox.de, maar hij is al uitverkocht.Waar dan?Kan het niet lezen zo klein die letters.ASUS shop?
klopt, maar inderdaad binnen 5min wegbij playox.de, maar hij is al uitverkocht.
Heb het gelezen.Het ontwerp klopt van geen kante.Is bij enkele merken.Ik wacht wel op AMD.![]()
Sommige RTX 5090-kaarten lijken minder ROP's te bevatten dan de bedoeling is
Er zijn RTX 5090-videokaarten in omloop met minder Raster Operations Pipelines dan zou moeten. TechPowerUp zegt dat het een Zotac-kaart heeft met slechts 168 van die ROP's in plaats van de benodigde 176. Het is niet bekend hoe vaak dat voorkomt, maar ook MSI-kaarten zijn mogelijk getroffen.tweakers.net
At least nobody is buying them . Prices will fall and believe me Megekko , alternate, azerty and the rest don't really care about our feelings for sure. We enthusiasts are like kids in a candy shop right now and they are taking advantage of that. We should dictate the market. I will only buy if the price will be below 3k including BTWIk koop graag bij Megekko.....maar een 5090 voor 4500 euro, het is duidelijk dat Megekko er niet is voor de PC enthousiast, de klanten moeten uitgeperst worden, gewoon meer dan het dubbele dan de verwachte prijs.....dat is toch niet recht te praten.
Na duizenden euros aan Megekko gedoneerd te hebben ga ik nu een andere winkel mijn geld gunnen in het vervolg.
Nou die "MSPR" is ook al erg hoog hoor, iedereen is van de pot gerukt met die prijzen. Mijn Asus 4090 was 1920, dus had verwacht dat de 5090 max 2500 zou zijn....maar de verkopers denken dat die kaarten van goud zijn. Nou met zn allen onze portemonee dicht laten.
Grappig, ze hebben er 200 euro bovenop gedaan sinds gisteren :lol:Gewoon wtf.. en wow.
Ik hoef het ook niet.Mij te duur.Ik wacht AMD af.32GB Vram moet er op zitten.Hoop dat de aansluiting gewoon 3x een 8 pins is.Heb er 5 op mijn nieuwe voeding zitten.2 heb ik er nodig voor mijn nieuwe moederbord.Die nieuwe 12volt aansluiting zit er ook op.Grappig, ze hebben er 200 euro bovenop gedaan sinds gisteren :lol:
Het lijkt wel alsof ze die van gisteren voor 4300 niet verkocht kregen, en vandaag dachten van "fuck it misschien als we 'm nog duurder maken dat iemand 'm wel wil".
Want dit is volgens mij gewoon DEZELFDE kaart als gisteren. Tenzij ze gisteren een enkele gaming trio hebben binnen gekregen, en vandaag nog 1 enkele?
Echt raar dit hoor