Quinten7055
Nieuw forumlid
ik zit met een issue die nu al aansleept sinds 8/06/2026, en ik weet niet of het aan mijn desktop ligt, of aan internet en dat mijn internet provider dus zijn handen in onschuld wast.
Er zijn websites, Youtube / chatgpt / facebook en dergelijke die enorm lang laden voordat ik history kan zien of bij facebook bijvoorbeeld de messenger app kan openen.
Bij chatgpt zie je bijvoorbeeld uw geschiedenis rechts dat duurt een goeie 3 / 4 min voordat dit effectief geladen is en ik effectief gebruik kan maken van.
Ik belde mijn provider, maar die zeggen dat er niks aan de hand is, als ik inderdaad een speedtest doe is deze ook 900+/-\ op andere randapparatuur, smartphone, laptop, tablet lukt dit allemaal perfect en feilloos
Zelf heb ik cache, cookies en alle meuk al verwijderd
Andere internet browser hetzelfde verhaal
veranderd van internet kabel
internet provider kwam alsnog langs maar constateerde geen issues.
dus nu heb ik zelf geen raad meer en het zou me niet storen of wetende dat het aan de sites zelf ligt maar aangezien de laptop die overigens 4 jaar oud si geen issues heeft vermoed ik dat het iets pc gerelateerd is pc zelf is 4 maanden oud
🧠 AMD Ryzen 7 9800X3D
🎮 Gigabyte GeForce RTX 5080 AORUS MASTER ICE 16GB
🖥️ Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 ICE
⚡ 32GB Kingston FURY DDR5-6000 (2×16GB)
💾 Lexar NM990 2TB NVMe SSD
🔌 be quiet! Pure Power 13 M 1000W
❄️ ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 ARGB (White)
🤍 Lian Li LANCOOL 217 Infinity White
🌈 3× Lian Li UNI FAN SL-INF 120 Wireless
Er zijn websites, Youtube / chatgpt / facebook en dergelijke die enorm lang laden voordat ik history kan zien of bij facebook bijvoorbeeld de messenger app kan openen.
Bij chatgpt zie je bijvoorbeeld uw geschiedenis rechts dat duurt een goeie 3 / 4 min voordat dit effectief geladen is en ik effectief gebruik kan maken van.
Ik belde mijn provider, maar die zeggen dat er niks aan de hand is, als ik inderdaad een speedtest doe is deze ook 900+/-\ op andere randapparatuur, smartphone, laptop, tablet lukt dit allemaal perfect en feilloos
Zelf heb ik cache, cookies en alle meuk al verwijderd
Andere internet browser hetzelfde verhaal
veranderd van internet kabel
internet provider kwam alsnog langs maar constateerde geen issues.
dus nu heb ik zelf geen raad meer en het zou me niet storen of wetende dat het aan de sites zelf ligt maar aangezien de laptop die overigens 4 jaar oud si geen issues heeft vermoed ik dat het iets pc gerelateerd is pc zelf is 4 maanden oud
🧠 AMD Ryzen 7 9800X3D
🎮 Gigabyte GeForce RTX 5080 AORUS MASTER ICE 16GB
🖥️ Gigabyte B850 AORUS ELITE WIFI7 ICE
⚡ 32GB Kingston FURY DDR5-6000 (2×16GB)
💾 Lexar NM990 2TB NVMe SSD
🔌 be quiet! Pure Power 13 M 1000W
❄️ ARCTIC Liquid Freezer III Pro 360 ARGB (White)
🤍 Lian Li LANCOOL 217 Infinity White
🌈 3× Lian Li UNI FAN SL-INF 120 Wireless