internet signaal

BOBBIE

Nieuw forumlid
hallo allemaal ik heb een game pc gekocht zo,n drie maand gelee bij megekko
ik heb alleen maar problemen gehad met de pc
elke keer als ik de pc opstart geeft hy internet aan maar als ik dan naar google ga moet ik een echt 10 minuten wachten voor dat hy naar google gaat.
en als ik dan in het widows munu kijk wat er aan de hand is geeft hy aan dat het internet te traag is en dat ik de netwerk adapter opnieuw moet opstarten
en als ik dat heb gedaan dan is hy zo snel daar kan je niet tegen lopen.
kpn is er al drie keer bij geweest en die hebben ook metingen gedaan en het internet signaal is hier 1000 mb wat binnekomt {en ook glasvezel kabel} op het modem
er zit op de game pc een internet kabel cat6 dus dat moet allemaal goed zijn en er zit verder niks tussen de pc of het modem alleen de internet kabel.
als ik de pc opnieuw op start dan is hy dus ontzettend traag en ben ik wel een kwartier bezig om de snelheid die het moet doen terug te krijgen.
ik heb bij de vorige pcees hier nooit last van gehad alleen dus bij deze pc.ik heb gehoord van derden die mij zeggen het kan aan het internet kaartje kan liggen van de pc.
maar daar heb ik verder geen verstand van.een game spelen is niet mogelijk als hy zo traag is die start dan ook niet op.
verder ben ik nieuw hier misschien dat iemand een antwoord hier op weet ik heb zo helemaal niks aan de pc.
bedankt voor jullie aandacht.
met vriendelijke groet bobbie
uit hoogezand

Terug
Bovenaan