Kan mijn RGB niet aanpassen via L-connect3

Merijnvd

Nieuw forumlid
Ik heb laatst een case van Lian li lancool gekocht, de Lancool 216. Helaas kan ik mijn RGB niet van kleur laat veranderen via de L-connect3 app. Sterker nog, mijn fans worden niet eens gedetecteerd door de app. Ik vind dit raar, aangezien dit gewoon de stock fans zijn. Ik had verwacht dat ze automatisch gedetecteerd zouden moeten worden. De enige gegevens die ik kan zien zijn de tempraturen van mijn onderdelen. Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Heb je misschien wat meer gegevens ? welke aansluitingen hebben die fans ? heb je er de speciale lian li RGB fan hub bij die met 5 (of zes pins?) aansluitingen voor de hub? of standaard met 4 pins en 3 pins voor power ? misschien helpen wat foto's als dat wil lukken ?

ik vond deze volgens mij kun je die L connect3 niet gebruiken voor deze fans. Deze Fans worden aangestuurd door de software die de fabrikant van het moederbord levert. Het filmpje is wel wat snel dus ik kan niet precies zeggen welke headers je nodig heb op je moederbord. volgens mij kan je kiezen tussen de ARGB en de usb3 met SATA maar vraag me af of je daar de extra poort voor hebt kijk er goed naar want volgens mij kan je toe met 1 van die opties. de eerste Argb 3 pins header is denk ik het simpelste.

Terug
Bovenaan