• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

LG 45GR95QE 45" UltraGear Curved OLED monitor

MalystryxVoF

Nieuw forumlid
Ik heb bovenstaande monitor, zorg er goed voor en doe regelmatig de pixel cleaner van 1 minuut en de 10 minuten image cleaning functie.

Echter, viel het mij al op vanaf het moment dat ik hem had dat als ik dit doe en het 'klaar' zou moeten zijn, dat ik elke keer het bericht zie "pixel cleaning has not finished" bij beide functies. Ik heb al aardig wat forums etc afgezocht en er schijnen meer mensen last van te hebben, of dat de pixel cleaning helemaal niks doet, maar weinig over hoe je dit wel moet fixen.

Heeft hier iemand enig idee??
 
wordt aangeraden om je OLED lekker fris te houden en de tijdelijke residual effects er uit te halen als hij lang aan staat op hetzelfde beeld.
 
wordt aangeraden om je OLED lekker fris te houden en de tijdelijke residual effects er uit te halen als hij lang aan staat op hetzelfde beeld.
Ik lees alleen maar dat dit alleen gedaan wordt als probleemoplossing en dat het de levensduur van je scherm kan aantasten.
 
Terug
Bovenaan