monitor for rx9070 xt

walter

Nieuw forumlid
ik heb geweldig systeempje gekocht bij jullie ,maar bij mij is alles oud ,misschien wil ik wel 2 curved monitors aansluiten, maar moet niet uit de hand lopen.. stel is iets voor wat mooi passend is aub? ik ben echt happy met de build, filmpje van die 2 hielp goed

Bijlagen

• 1765319842989.webp
    1765319842989.webp
    33,8 KB · Weergaven: 4

MSI MAG 342CQR E2 180Hz Curved VA Gaming monitor​

en dan 2 of is dat teveel , ik wil beetje truck rijden en racen, maar fallout ,blijft mijn game, kan ik op ander monitor streaming naaar youtube aanbieden, mijn camerabeelden bv

Denk dat twee van die mooie grote monitoren, van 800mm breed, wel een bietje te gek gaat worden. Ik zou er dan eerder 1 doen, en er misschien een 27 inch monitor nog naast zetten. Is wel verder een goeie keuze voor monitor, dat wel.

De 34inch dus voor truck rijden en fallout, en dan die 27inch voor Discord, Spotify, Youtube etc. etc.

Is natuurlijk wel een grote verschil, maar ik denk dat je het gewoon niet weg gaat krijgen twee van die 34inch naaste elkaar.
En je krijgt er denk ik ook een nek hernia van, telkens naar link en rechts kijken.

Ik zou deze er dan naast knallen, is maar een idee:

MSI MAG 27C6F 27" Full HD 180Hz Curved VA Gaming monitor

Zoals de neppe Italiaan hierboven aangeeft is 2x 34'' misschien wat teveel.
Je hebt hier zeker de ruimte voor nodig ( groot bureau ) om het fatsoenlijk kwijt te kunnen. Ook ben je dan veel met je nek op-en-neer aan het gaan, wat in praktijk niet echt prettig is.

een goede combo zou een 34'' + 27'' inch zijn, de MSI variant hierboven is inderdaad een goede keuze.

Terug
Bovenaan