• Hartelijk welkom op het forum van Megekko!
    Megekko is dé webshop waar je alles voor jouw computer vindt. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe laptop, een upgrade van je videokaart of een printer, in onze webshop vind je het allemaal. Je bent nu op het forum van Megekko. Bezoek onze webshop:
    Webshop
    Informatie over inloggen en registratie
    Om gebruik te maken van het forum gebruik je je Megekko webshop account.
    Als je nog geen webshop account hebt kun je deze hier aanmaken.

Monitoren

Taeke

Nieuw forumlid
ik heb een klein probleempje met mijn pc er staan twee beeld schermen achter en eens in de zoveel tijd bv 1 of 2 keer per dag gaan ze voor 1 sec uit gaat heel snel ze worden dan heel even zwart het is gewoon net of schakelen ze over gaat zo snel wie weet wat dit kan zijn of wie heeft dit ook voeding is 1000watt
beide monitoren zijn van het merk iiyama en zijn beide aan gesloten via een hdmi kabel nu heb ik twee nieuwe kabels besteld en misschien dat helpt twee van het zelfde merk dis stamt nog van een advies van facebook handige harry
wie kan mij helpen met advies pc is compleet nieuw
 
Hoi Taeke, welkom!

Ik lees dat je computer compleet nieuw is dus ik ga er even vanuit dat er ook een schone Windows 11 installatie op staat.
Heb je een losse videokaart in het systeem? Zo ja, heb je alle updates en drivers hiervoor uitgevoerd via de software van Nvidia of AMD?
 
het systeem is helemaal gekocht bij megekko en de video kaart is een Gigabyte GeforceRTX4060Ti WINDFORCE 16G er zijn volgens mij geen drivers op gezet alleen een schone windows 11 en het moederbord is Gigabyte Z790 EAGLE AX ik heb alleen oude kabels gebruikt vandaar dat ik op advies nieuwe heb besteld van het zelfde merk en 8K 60 HZ
 
het systeem is helemaal gekocht bij megekko en de video kaart is een Gigabyte GeforceRTX4060Ti WINDFORCE 16G er zijn volgens mij geen drivers op gezet alleen een schone windows 11 en het moederbord is Gigabyte Z790 EAGLE AX ik heb alleen oude kabels gebruikt vandaar dat ik op advies nieuwe heb besteld van het zelfde merk en 8K 60 HZ
Het is me even niet duidelijk of je het nieuwe beeldscherm al hebt uitgeprobeerd (en nieuwe kabels).
Mocht dit het probleem niet oplossen dan raad ik je sowieso aan om met GeForce Experience je drivers volledig te updaten.
 
nieuwe kabels gemonteerd helpt ook niet weer 1 sec even flikkeren als komt gewoon terug het is wel bij intensief gebruik nu heb ik gekeken bij de drivers maar er zijn zoveel drivers bv studio drivers game drivers enz. die link hier boven daar moet ik mij voor aanmelden maar dat lukt niet erg kun je die drvers ergens anders vinden mijn video kaart is een Gigabyte Geforce RTX 4060TI WINDFORCE 16G
wie kan mij helpen voor een op lossing en een link naar de juiste drivers
 
hallo heb nu de drivers geinstaleerd maar hij heeft nog steeds het probleempje 1sec beide schermen even op zwart en komt dan weer terug je bent niks kwijt hij gaat gewoon weer verder wie heeft er nog een idee wat ik nog kan proberen om dit probeempje te verhelpen verder lijkt het mij niet aan de video kaart te liggen want hij werkt perfect verders
 
ik kom dit tegen in het logboek
Naam van toepassing met fout: Explorer.EXE, versie: 10.0.22621.3958, tijdstempel: 0x4456ebc8
Naam van module met fout: QtCore_Ad_SyncNs_4.dll_unloaded, versie: 4.8.2.0, tijdstempel: 0x50d3fca7
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutmarge: 0x00000000000265fe
Id van proces met fout: 0x0x2F60
Starttijd van toepassing met fout: 0x0x1DAE0D96270573E
Pad naar toepassing met fout: C:\Windows\Explorer.EXE
Pad naar module met fout: QtCore_Ad_SyncNs_4.dll
Rapport-id: dfa04e36-e30d-40e3-a2f6-b5a86af3d44a
Volledige pakketnaam met fout:
Relatieve toepassings-id van pakket met fout:

en dit
Foutbucket , type 0
Naam van gebeurtenis: BEX64
Antwoord: Niet beschikbaar
Id van CAB-bestand: 0

Handtekening van probleem:
P1: Explorer.EXE
P2: 10.0.22621.3958
P3: 4456ebc8
P4: QtCore_Ad_SyncNs_4.dll_unloaded
P5: 4.8.2.0
P6: 50d3fca7
P7: 00000000000265fe
P8: c0000005
P9: 0000000000000008
P10:

Toegevoegde bestanden:

Deze bestanden zijn mogelijk hier beschikbaar:
\\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_Explorer.EXE_ee56b8378a4f64bc55dd5ca16953c7f993eb9a7_caff40c1_155d5572-3338-41ae-84db-7bb6a55fa5a3

Analysesymbool:
Opnieuw zoeken naar oplossing: 0
Rapport-id: dfa04e36-e30d-40e3-a2f6-b5a86af3d44a
Rapportstatus: 4
Opgedeelde bucket:
GUID van CAB-bestand: 0

en deze

De shell is onverwacht beëindigd en C:\Windows\system32\userinit.exe is opnieuw gestart.
 
Wat ik online over bovenstaande melding kan vinden is het vaak 1 van de 2 dingen.
Gebruik je of heb je toevallig AutoCAD op de pc geïnstalleerd? Dit komt vaak voor door een probleem met deze software.
Als dat niet het geval is, is wellicht je Windows zelf corrupt (zit er ergens een fout in). Dit is te herstellen met een herinstallatie of mogelijk een Windows update.
 
Het kan geen kwaad voor de pc, maar ik kan begrijpen dat het niet prettig werkt.
Ik ben niet bekend met de autocad software, maar ik vermoed dat de versie van autocad die je gebruikt niet volledig goed werkt met Windows 11. Wellicht is er een update of nieuwere versie van autocad beschikbaar.
 
nog even een update ik heb er nog steeds last van maar het gebeurd niet vaak maar kan het ook worden door mijn 3DConnexion muis en space mouse heb die allemaal van dit merk ook een toetsenbord en als ik daar mee werk gebeurd het meestal als ik veel met beide muizen bezig ben
 
Terug
Bovenaan