Montech Sky 3 behuizing RGB strip

Sven de Haas

Nieuw forumlid
Ik heb onlangs de Montech Sky 3 Midi Tower (zwart) gekocht bij jullie en ik ben er in principe erg blij mee. Maar nadat ik alles er in had gebouwd bleek dat de RGB strip van de case het niet deed.
Ik heb de kabel van die verlichting op dezelfde plek aangesloten gelaten als waar die vanuit de fabriek was aangesloten. Ik heb wel gezien dat de connector waar het om gaat in de hub (de middelste op de foto) een extra connector heeft die los zit, maar dat zou niet het probleem moeten zijn want dat is volhens mij alleen voor een extra aansluiting. Voor nu doet alleen de RGB-verlichting aan de onderzijde van de voorkant het. Zie ik iets over het hoofd of heeft iemand hier misschien een oplossing voor? Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • IMG_6635.webp
    IMG_6635.webp
    128,6 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6637.webp
    IMG_6637.webp
    54,9 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6638.webp
    IMG_6638.webp
    81 KB · Weergaven: 0
  • IMG_6640.webp
    IMG_6640.webp
    70,2 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan