n1ckst4r02
Nieuw forumlid
Ik had 20 December mijn Lenovo LOQ 17IRR9 bij Megekko gekocht. Na een week begon die regulier te crashen en opnieuw op te starten. Ik heb het teruggestuurd en hij werd omgeruild. Een week later krijg ik een vervang pc en die begon na een week te crashen, FPS bij 12 jaar oude games daalt onder 80 fps, CPU gebruik is 100%. Ik heb allerlei benchmarks gedaan en het schijnt dat de CPU zwaar onder presteert en tot crashes lijdt. Ofwel door te weinig stroomvoorziening of wel door een foutieve CPU. Ik had vanaf dag 1 op mijn retourcomputer een BIOS update gedaan zoals Lenovo Vantage dat aanraadde maar zelfs dat heeft op lange termijn niets opgeleverd. Zal het bewijs in de bijlage zetten.
Ik heb de PC de 13 Januari teruggestuurd en de 18de een omruiltoestel gekregen die na 5 dagen weeral begon te crashen.
Ik vind dit heel frustrerend om met een gloednieuwe PC die amper onder druk was gezet, zoveel crashesh en problemen te hebben. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Heb dat nog nooit meegemaakt.
Wat zijn mijn volgende stappen?
Ik heb de PC de 13 Januari teruggestuurd en de 18de een omruiltoestel gekregen die na 5 dagen weeral begon te crashen.
Ik vind dit heel frustrerend om met een gloednieuwe PC die amper onder druk was gezet, zoveel crashesh en problemen te hebben. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Heb dat nog nooit meegemaakt.
Wat zijn mijn volgende stappen?
Bijlagen
-
Stroomuitval 1 Kernel.webp27,8 KB · Weergaven: 2
-
CPU Novabench 2025.webp18,7 KB · Weergaven: 2
-
CPU Novabench.webp21,3 KB · Weergaven: 2
-
CPU test 3DMARK.webp20,8 KB · Weergaven: 2
-
CPU Userbench.webp21,6 KB · Weergaven: 2