nieuwe MSI pc build

ouwefixxer

Nieuw forumlid
afkomstig van een Intel i7-6700k en Nvidia gtx 1070, tijd voor een nieuwe pc.

complete box 7 gekocht en deze geassembleerd volgens het stappenplan en oude ervaringen uit het geheugen.
cpu : AMD ryzen 7 9850x3d
moederbord : MSI b850 tomahawk wifi
memory : Kingston ddr 5 fury beast 2x16 GB 6000
ssd : Samsung 990 evo plus 1TB m.2.
Aio : Msi mag core liquid A15 360 waterkoeler
voeding : Msi mag A750gl pcie5 II psu
videokaart : Msi Geforce rtx 5070 12G gaming trio
kast : Msi mag piano 110r pz black

Bijlagen

• new pc 1.webp
    new pc 1.webp
    43,2 KB · Weergaven: 13
  • new pc 3.webp
    new pc 3.webp
    33,1 KB · Weergaven: 13
  • new pc 4.webp
    new pc 4.webp
    63 KB · Weergaven: 14
Stiekem best wel een mooie kast die MSI, met dat glas zo aan de voorzijde! Hoe is het bouwproces je bevallen?

Ik zat al langer te kijken naar een nieuw systeem wegens Windows 10/tpm/6700k en 1070 videokaart.
En zag al meerdere keren de box versies langs komen, en heb toen besloten voor deze box 7 te gaan.
Net wat je zegt, die kast met die verlichting erin, wat het binnenwerk zeer mooi belicht, en de MSI componenten die in deze versie zitten, vond ik zeer aantrekkelijk.
het bouwen is zelfs voor een leek niet al te moeilijk, als je maar goed oplet en het stappenplan volgt, en de assemblage op you tube was behulpzaam.
Alleen had ik zelf nog het meeste moeite met de kabels voor rgb en en de aio koeler.
Daarna de software kant op de ssd en zie het resultaat.

Mooi man, echt ook een flinke upgrade van je oude systeem naar deze nieuwe! Van de 1070 naar de 5070 is écht een hele flinke stap vooruit. Ik hoop dat je er weer minstens zo lang plezier van hebt als van de vorige!

Terug
Bovenaan