Nieuwe voeding gekocht voor een 4070 met een 1x 12VHPWR

Ik heb je video bekeken en wil graag melden dat je connector er niet goed in zit en dat dit juist brandgevaar kan opleveren.
Bekijk bijlage 620Bekijk bijlage 621

Waar de groene pijltjes naar wijzen hoor je namelijk niet meer te kunnen zien wanneer de connector er goed in zit.
Ik raad je aan de connector echt goed aan te drukken.

Deze connectoren kunnen erg stug zijn en hebben in het verleden juist vlam gevat doordat ze er niet goed in zaten, waardoor de weerstand opbouwt, het te warm wordt en dus vlam kan vatten.
Hierdoor heeft deze type connector helaas een slechte reputatie.

--------

Als je de voeding bij Megekko aangeschaft hebt zou ik met de voeding naar hun terug gaan of een retour proces aanvragen.
Zij kunnen zeker achterhalen of er een defect in zit en daarmee helpen.
Ik heb hem helemaal hard aan gedrukt verder gaat hij er niet in
Hoe kan dit?
Ik heb de videokaart van achter van de zijkant vast gehouden en toen de stekker aangedrukt
Ik zal hem vandaag nog eens na kijken.

Ik heb hem helemaal hard aan gedrukt verder gaat hij er niet in
Hoe kan dit?
Ik heb de videokaart van achter van de zijkant vast gehouden en toen de stekker aangedrukt
Ik zal hem vandaag nog eens na kijken.
Dat is eigenlijk best vreemd.
Ik weet dat bij sommige videokaarten voorgekomen is dat de connector net niet diep genoeg was en dus ietsje uitstak, echter was dat alsnog een stuk minder dan wat er bij jou in de video uitsteekt.

Dat is eigenlijk best vreemd.
Ik weet dat bij sommige videokaarten voorgekomen is dat de connector net niet diep genoeg was en dus ietsje uitstak, echter was dat alsnog een stuk minder dan wat er bij jou in de video uitsteekt.
Update probleem met de voeding ook opgelost
Ik heb het na gekeken en deze moest er veel veder in
Ook bij de Nvidia adapter
Deze gebruik ik dus niet meer nu
Om het probleem met de voeding (12VHPWR) opgelost.
Door de connector helemaal aan te drukken tot hij niet verder kan.
12VHPWR probleem opgelost

Terug
Bovenaan