PCI-e USB 3.2 gen 2 adaptor

StefVHaute

Nieuw forumlid
Ik ben op zoek naar een pcie adaptor voor een USB 3.2 gen 2 kabel. Deze ontbreekt op mijn moederbord en online vond ik dit als beste oplossing. Ik heb een beetje gekeken tussen de uitbreidingskaarten op megekko maar kon niet direct eentje terugvinden die hiervoor geschikt was. Er waren er wel maar deze waren groen (wat echt onmogelijk in mijn volledige zwarte desktop past
😅
).
Kunnen jullie mij helpen hierbij? Als jullie betere oplossingen hebben ben ik hiervoor ook altijd open!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
Stef

Als ik je probleem goed begrijp, wil je een interne USB-C-kabel van je behuizing aansluiten op je moederbord, maar heeft je moederbord geen geschikte aansluiting.

Een mogelijke oplossing is het gebruik van een adapter naar USB 3.0, mits je moederbord nog een vrije poort heeft.
Als deze poort al in gebruik is, kun je overwegen om de verbinding via een USB 2.0-adapter te laten lopen, maar houd er rekening mee dat de snelheden dan aanzienlijk lager zullen zijn.
Kun je de link sturen naar de uitbreidingskaart die je hebt gevonden? Dan kijk ik even met je mee.

Terug
Bovenaan