problemen met installeren nieuwe videokaart,

problemo

Nieuw forumlid
figuratie is nu een tomahawk 450 max moederbord, AMD Ryzen 7 2700X Eight-Core Processor (3.70 GHz), geheugen is ddr4 3000mhz 32gb, en een videokaart NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4 GB).
nou heb ik vandaag een nieuwe videokaart binnen gekregen, een asus geforce rtx 5060 ti dual-rtx 5060, maar ik krijg het niet voor elkaar om deze te laten werken; als ik de computer na installatie op start, dan 'zegt' hij geen signaal, van alles geprobeerd maar het lukt niet, de voeding van videokaart heb ik van de pci aansluiting van de voeding, daar zitten 2 stekkers aan 1 x met 2 aansluitingen, en 1 met uit mijn hoofd 6 aansluitingen, beide erop gedaan (videokaart) alleen stekker met 6 aansl. zonder de voeding pci, maakt niets uit, alles word geen verbinding, nu staat de NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti (4 GB weer in de computer, dan doet alles het normaal, ps. ik game niet maar heb de videokaart nodig voor het fotobewerken, de computer werd te traag, iemand een een idee wat ik zou moeten om de nieuwe kaart werkend te krijgen?

Terug
Bovenaan