RGB

F1nu72u

Nieuw forumlid
Hoe kom ik het achter welk rgb app ik nodig heb voor mijn pc game pc? ik heb 2 rgb fans en nog een fan gekoppeld aan de waterkoeling. De RGB van de Ram heb ik al gevonden. Graag hulp.

MEMONKY P5 Intel Core Ultra 5 250KF Plus RX 9060 XT Desktop Gaming PC​

dit is mijn pc via megekko gekocht maar de medewerkers hebben me geadviseerd om hier te vragen.
Hoe kom ik er achter welk serienummer moederbord ik heb? De pc kwam al gemonteerd.

Laatste vraag.
In de advertentie stond dat de pc ook wifi ingebouwd heeft maar was niet zo... is het beter om dit

TP-Link Archer TX20U Nano WLAN terug te sturen en dit te bestellen?

ASUS PCE-BE6500?​

Voor de fan had ik een app gevonden maar dan moet je de model nummer en merk van de fans toevoegen maar ik weet niet welk ik heb.Megekko weet ook niet (ik had namelijk foto's gevraagd van de dozen van de gebruikte onderdelen)

Bijlagen

• WhatsApp Image 2026-04-29 at 14.32.07.webp
    WhatsApp Image 2026-04-29 at 14.32.07.webp
    34,9 KB · Weergaven: 2
  • WhatsApp Image 2026-04-29 at 14.32.06.webp
    WhatsApp Image 2026-04-29 at 14.32.06.webp
    27,9 KB · Weergaven: 2
  • 1_TP-Link-Archer-TX20U-Nano-WLAN.webp
    1_TP-Link-Archer-TX20U-Nano-WLAN.webp
    11,3 KB · Weergaven: 2
  • 1_ASUS-PCE-BE6500.webp
    1_ASUS-PCE-BE6500.webp
    25,1 KB · Weergaven: 1
Hoi F1nu72u,

van wat ik zie op de site van Megekko zit er in de pc een Asus moederbord. dat betekent dat jij jouw RGB kan besturen via de Asus armourycrate software.

voor de wifi is het beste een ingebouwde adapter. Deze zijn meestal stabieler doordat ze niet via usb werken (wat af en toe kan uitvallen) en ze zijn meestal ook wat sneller.

hoop dat dit jou verder helpt!

Ik wil namelijk mijn moederbord registreren op asus zodat ik de juiste drivers kan oppakken. Ik heb een account al aangemaakt maar moet nog mijn moederbord registeren maar dan moet je de serienummer van de moederbord noteren. Mijn pc was al zo gekomen met alle onderdelen al gemonteerd en Megekko geeft aan dat ze de dozen niet hebben, dan was het makkelijker om alles terug te vinden.

Terug
Bovenaan