Hoe kom ik het achter welk rgb app ik nodig heb voor mijn pc game pc? ik heb 2 rgb fans en nog een fan gekoppeld aan de waterkoeling. De RGB van de Ram heb ik al gevonden. Graag hulp.
Hoe kom ik er achter welk serienummer moederbord ik heb? De pc kwam al gemonteerd.
Laatste vraag.
In de advertentie stond dat de pc ook wifi ingebouwd heeft maar was niet zo... is het beter om dit
Voor de fan had ik een app gevonden maar dan moet je de model nummer en merk van de fans toevoegen maar ik weet niet welk ik heb.Megekko weet ook niet (ik had namelijk foto's gevraagd van de dozen van de gebruikte onderdelen)
MEMONKY P5 Intel Core Ultra 5 250KF Plus RX 9060 XT Desktop Gaming PC
dit is mijn pc via megekko gekocht maar de medewerkers hebben me geadviseerd om hier te vragen.Hoe kom ik er achter welk serienummer moederbord ik heb? De pc kwam al gemonteerd.
Laatste vraag.
In de advertentie stond dat de pc ook wifi ingebouwd heeft maar was niet zo... is het beter om dit
TP-Link Archer TX20U Nano WLAN terug te sturen en dit te bestellen?
ASUS PCE-BE6500?
Voor de fan had ik een app gevonden maar dan moet je de model nummer en merk van de fans toevoegen maar ik weet niet welk ik heb.Megekko weet ook niet (ik had namelijk foto's gevraagd van de dozen van de gebruikte onderdelen)