Samsung odessey g7 ZWART SCHERM

frankdh

Nieuw forumlid
Beste lezer,

Recent heb ik een Samsung odessey G7 aangeschaft, ik heb mijn Xbox series X hierop aangesloten.

Sinds zaterdag krijg ik constant zwart beeld voor een aantal seconden, weet iemand of dit een defect van de TV is of dat het probleem ergens anders ontstaat?

Als ik dezelfde HDMI op mijn TV in de woonkamer aan sluit heb ik nergens last van.

Thanks!

Het kan zijn dat de HDR instellingen op zowel de monitor als de console vervelend zit te doen.

Zou je kunnen proberen om op beide apparaten deze helemaal uit te zetten en dan kunnen kijken of het probleem zich nog steeds voordoet?

Check ook even de kabel die je gebruikt Frank, de G7 is een 144Hz monitor met 4K resolutie; het zou kunnen dat de kabel die je gebruikt deze bandbreedte niet ondersteunt. Idealiter gebruik je een HDMI2.1 kabel, bijvoorbeeld deze:

Bedankt voor je reactie, het vreemde is dat ik het scherm nu 3 weken gebruik en sinds zaterdag dit probleem pas voor doet, is het dan nog steeds mogelijk dat het toch het probleem is wat jij aankaart?

Het kan zijn dat de HDR instellingen op zowel de monitor als de console vervelend zit te doen.

Zou je kunnen proberen om op beide apparaten deze helemaal uit te zetten en dan kunnen kijken of het probleem zich nog steeds voordoet?
Bedankt voor je reactie, ik ga het vanavond direct uittesten!

Terug
Bovenaan