TRYX Panorama SE device not connected

Sliep

Nieuw forumlid
Hoi allemaal,

Ik heb mijn TRYX Panorama SE RGB 360 onlangs geïnstalleerd. Hij deed het op het begin uitstekend.

Een paar dagen later, gaat scherm nog steeds aan, maar blijft daarna vastlopen op de “video” van TRYX zelf. De Tryx-software geeft aan dat er geen device connected is. Ik kan mijn eigen videos dus niet op het scherm krijgen.

Ik heb al het volgende geprobeerd:
  • Alles gecontroleerd op de Tryx-website (drivers, software, firmware).
  • Alle kabels losgekoppeld van het moederbord en opnieuw aangesloten.
  • De installatie opnieuw doorlopen
Hij wordt tussen apparaatbeheer wél herkend.

Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn of hoe ik dit kan oplossen?

Als er meer informatie nodig is, dan deel ik dat uiteraard graag.

Alvast bedankt!

Omdat hij wel zichtbaar is in apparaat beheer maar niet in de TRYX software lijkt het op een probleem in de verbinding of driver.

Gebruik een andere usb poort, bij voorkeur rechtstreeks op het moederbord. Probeer ook een andere kabel als je die hebt.
Verwijder het apparaat in apparaatbeheer en installeer de TRYX software opnieuw.
Controleer of windows het scherm niet verkeerd herkent als camera of monitor.
Flash de firmware opnieuw met alle andere rgb software gesloten.
Test het scherm op een andere pc om uit te sluiten dat het aan je systeem ligt.
Reset het scherm als er een resetknop zit.

Als dit allemaal niet werkt, is de kans groot dat de controller vastgelopen of defect is. Dan kun je het beste TRYX support benaderen of deze RMA opsturen.

Omdat hij wel zichtbaar is in apparaat beheer maar niet in de TRYX software lijkt het op een probleem in de verbinding of driver.

Gebruik een andere usb poort, bij voorkeur rechtstreeks op het moederbord. Probeer ook een andere kabel als je die hebt.
Verwijder het apparaat in apparaatbeheer en installeer de TRYX software opnieuw.
Controleer of windows het scherm niet verkeerd herkent als camera of monitor.
Flash de firmware opnieuw met alle andere rgb software gesloten.
Test het scherm op een andere pc om uit te sluiten dat het aan je systeem ligt.
Reset het scherm als er een resetknop zit.

Als dit allemaal niet werkt, is de kans groot dat de controller vastgelopen of defect is. Dan kun je het beste TRYX support benaderen of deze RMA opsturen.
Hartelijk dank voor je snelle reactie. Ik ga dit allemaal eens even proberen! 🤞🏻

Terug
Bovenaan