Twitch kanaal niet stoppen

Het zou echt zonde zijn als de twitch streams zouden stoppen, Het levert altijd veel gezelligheid op en daarbij een hele goede reclame voor jullie.

Door deze mooie streams heb ik jullie leren kennen en mijn mooie pc bij jullie besteld.

Beste Megekko,

Ik snap dat u vindt dat de twitch streams zonde vindt van de tijd dat de streamers niet direct werken. Maar de heren maken hele directe advertenties door de doelgroep op een bekend platform aan te spreken.

Als u bijvoorbeeld een advertentie krijgt, vind ik het bedrijf meestal irritant, omdat ze me afleiden van wat ik wil kijken. Daarentegen keken op de datum '5-12-2024' bijna 200 mensen vrijwillig naar een 4 uur lang durende advertentie. Voor de giveawayprijs (die weet ik niet).

Daarentegen werken klassieke advertenties minder goed (denk ik). Het kost meer geld en irriteert mensen. Ik heb vaker iets gekocht om een leuke advertentie zoals de Twitch-streams (MSI, origin PC etc.) dan om een reclame die door het leukste stuk van de video speelt.

De advertenties komen ook vaak (ondanks cookies) aan bij de verkeerde persoon. Ik heb bijvoorbeeld 0 interesse in een nieuw telefoonabonnement, maar krijg deze advertentie wel voortdurend . Dat kost dat merk geld, maar levert hen op geen enkele manier iets op.

Ook heeft het Twitch-kanaal een best wel leuk aantal subs en kijkers die naar advertenties moeten kijken. Dit geeft ook een leuk zakcentje.

Om alles nog 1 maal samen te vatten, denk ik dat het een verstandige keuze is om de Twitch-livestreams omhoog te houden.

Mvg
Luuk Verheijen,

Bijlagen

• megekko_official - Twitch - Google Chrome 5-12-2024 19_36_01.webp
    megekko_official - Twitch - Google Chrome 5-12-2024 19_36_01.webp
    51,4 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan