Usb-c

Sandrino

Nieuw forumlid
Goedendag,

Mijn msi mpg 346cqrf x24 34’’ wide quad HD ultrawide Gaming monitor heeft een ingebouwde usb-c poort voor aansluiting op verschillende apparaten.

Wanneer ik de usb c kabel van mijn iPad(air m3 ) naar de monitor aansluit, zegt de monitor geen usb-c signal te hebben? Het werkt ook niet met laptop geen signal.
Wel geeft tie aan dat de apparaten opladen met de usb c kabel. Ik heb de functie op automatisch staan dus zou je zeggen die tie het wanneer de usb c kabel er in doe het signal moet oppakken maar helaas?
ik heb ook verschillende kabels gebruikt, helaas.

Zijn er mogelijkheden? Ik hoot het graag.

Hoi Sandrino,

weet je of de kabels die je hebt geprobeerd USB C DP alt mode ondersteunen? voor het opladen en krijgen van beeld bij deze monitor heb je een apparaat en een kabel die USBC DP ALT MODE ondersteunen. zonder dp alt mode zal het apparaat alleen worden opgeladen.

Hier is een voorbeeld van een kabel met DP ALT MODE
Ik heb usb c kabel die er standaard bij zat gebruikt, en die werkte niet ook me standaard eigen kabels. Dit is een goed advies en heb de kabel dan ook meteen besteld. Morgen komt de kabel binnen, ik zal hem testen. Laat sowieso even iets weten dank voor het advies.

Hi Morris,
Dankjewel voor het goede advies, ik heb zojuist de kabel die jij mij adviseerde erop aangesloten en alles werkt nu.
Thanks daarvoor.

Terug
Bovenaan