Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verlichting Artic liquid freezer III 360 a-rgb black
Hallo beste mensen, ik de bovenstaande waterkoeling aangeschaft alleen de rgb van 2 van de 3 fans is niet werkzaam. De koeling op zich is wel goed waardes zijn perfect. Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Zie bijgeleverde bijlage voor wat ik precies bedoel.
Ik neem aan dat de RGB headers van de fans gewoon zijn ingeplugd. zo niet op een RGB/Fan hub al niet losse moederbord headers.
Zou je kunnen proberen de "niet werkende" fans eens in te pluggen op de header waar de werkende fan nu op is ingeplugd? Dan kunnen we uitsluiten dat de RGB het niet doet.
Heeft de RGB aansluiting van de fan 3 of 4 plaatsen voor een header?
Ik zie ook dat de fans in een daisy chain config kunnen worden geïnstalleerd. Zou je kunnen controleren of de RGB kabeltjes tussen de fans goed ingeplugd zitten?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.