Vraagje over randapparatuur

michaelves

Nieuw forumlid
Goedemorgen, ik heb een vraag. Ik zat te kijken naar de razor audio mixer om mijn geluid beter te kunnen aanpassen. Nu wil ik dit zowel voor mijn game,discord en internet. Kan ik dat doen via de channels en dat aanpassen( bijvoorbeeld channel 1 op game). Ik zag ook dat hij aangesloten word via usb c, kan dit ook via usb c naar a? Mijn pc heeft geen usb c aansluiting.

2de vraag is een goede muis/ monitor. Muis liefst 2, een goede mmo muis en 1 waar je goed mee fps kan spelen. En een monitor, ik heb nu een 4K monitor, die wil ik veranderen naar 1 waar ik meer hz mee kan krijgen. Hebben jullie tips voor me.

Bedankt alvast

Naar wat ik erover kan vinden zou je 4 verschillende programmas moeten kunnen aanpassen nadat dit gesetupped is. Een goede mmo muis zou de Razer naga v2 zijn. en goeie monitoren ligt het er maar net aan wat voor grootte je zou willen, aangezien je waarschijnlijk naar 1440p kijkt. Hier in ieder geval wat opties: https://www.megekko.nl/product/2077...272QPF-E2-27-Quad-HD-180Hz-IPS-Gaming-monitor

Terug
Bovenaan