Welk docking station heb ik nodig?

MagicBull

Nieuw forumlid
ik heb vraag ik heb een Samsung 990 Pro 2TB Heatsink NVMe SSD deze heb ik in een playstation gezet. Maar nu hoor ik overal om heen dat er problemen zijn met het overzetten van spellen naar de ssd. nu wil ik een firmware upgrade doen en eventueel een externe behuizing kopen om de ssd daar in te installeren en een firmware upgrade te doen maar welk behuizing heb ik nodig omdat de ssd uitgerust is met een heatsink. kunnen jullie me helpen met advies welke behuizing ik nodig heb.

Bijlagen

• 4fe906e9-5dd6-4c09-8d5b-68e81a7a6642.webp
    4fe906e9-5dd6-4c09-8d5b-68e81a7a6642.webp
    19,6 KB · Weergaven: 0
je kunt gewoon de ssd in de playstation doen en dan via de playstation de games over zetten

Dat is mijn vraag niet. Ik heb problemen met het overzeten. Waarschijnlijk moet ik de firmware upgraden van de ssd

ik snap de vraag niet helemaal, als je een SSD gekocht heb die door playstation op de lijst met compatible SSD's staat zou je geen problemen moeten ondervinden

na het overzetten blijft de ps5 hangen en ik kom dan haast niet terug in het begin scherm. men zegt op het ps5 forum dat de firmware van de ssd waarschijnlijk verouderd is en dat dit een bekend probleem is bij dit type SSD. vandaar mijn vraag welk docking station kan ik het beste gebruiken om de firmware van de ssd naar de laaste versie te brengen. dit moet het euvel oplossen

Terug
Bovenaan