Wifi en Bluetooth werken niet

RayNiamat

Nieuw forumlid
Goedenavond. The Box II in elkaar gezet en na wat problemen met het installeren van Windows is dat gelukt maar ik blijf met een probleem zitten. Zowel Wifi als Bluetooth functioneren niet. Heb al via de Armoury Crate alle updates en drivers vernieuwd maar Wifi verschijnt nog steeds niet in mijn lijst bij Apparaatbeheer. Bij Bluetooth wordt een foutmelding weergegeven. Ik zie wel in apaaraatbeheer een netwerkcontroller, een aantal onbekende apparaten en twee PCI devices die blijkbaar niet herkend worden. Ideeën hoe ik Wifi en Bluetooth werkend kan krijgen? Bij voorbaat dank!

IMG_8203.webp

Goedenavond. The Box II in elkaar gezet en na wat problemen met het installeren van Windows is dat gelukt maar ik blijf met een probleem zitten. Zowel Wifi als Bluetooth functioneren niet. Heb al via de Armoury Crate alle updates en drivers vernieuwd maar Wifi verschijnt nog steeds niet in mijn lijst bij Apparaatbeheer. Bij Bluetooth wordt een foutmelding weergegeven. Ik zie wel in apaaraatbeheer een netwerkcontroller, een aantal onbekende apparaten en twee PCI devices die blijkbaar niet herkend worden. Ideeën hoe ik Wifi en Bluetooth werkend kan krijgen? Bij voorbaat dank!

Bekijk bijlage 829
Excuus. Bovenstaand topic kan verwijderd worden maar volgens mij kan ik dat niet doen. Zowel Wifi als Bluetooth werken inmiddels.

Awesome om te horen dat de wifi en bluetooth werkt! Laten we hopen dat je nu gewoon kan genieten van je nieuwe pc 🙂

Excuus. Bovenstaand topic kan verwijderd worden maar volgens mij kan ik dat niet doen. Zowel Wifi als Bluetooth werken inmiddels.
Hi Ray! Ik hoop dat je de laatste paar dagen van je pc hebt kunnen genieten na al die troubleshooting 😅 ik was toevallig wel even nieuwsgierig naar hoe je de wifi card wel te zien hebt kunnen krijgen in apparaatbeheer / kunnen fixen? en de bluetooth? Ik dacht is misschien handig om te weten voor als ik of andere mensen tegen hetzelfde probleem aanlopen 😄

Hi Snoralt, excuses. Je hebt helemaal gelijk had even een reactie moeten plaatsen. Maar eerlijk gezegd schaam ik me ook een beetje. Ik gaf aan alle updates in de Armoury Crate uitgevoerd te hebben maar dat bleek niet zo te zijn. Ik heb nog wat updates gevonden onder hulpprogramma’s en toen ik die had uitgevoerd werkte zowel wifi als Bluetooth. Ps. Inderdaad aan het genieten. Games voelde nog nooit zo soepel aan! Dank nogmaals voor je hulp!

Awesome, thanks for sharing! Je hoeft je zeker niet te schamen, dit forum is voor iedereen- met veel computer kennis of niet! 😄 Thanks again for sharing en genietze!

Terug
Bovenaan