Goedenavond, gisteren de Box II in elkaar gezet, ging prima. Nu probeer ik Windows te installeren maar dat lukt niet. Vanuit de installatie USB wordt gevraagd om: "Install drivers te show hardware" Vervolgens kan ik kiezen uit het USB-station en Boot (X. Maar bij beide krijg ik de melding Fout: er zijn geen stuurprogramma's gevonden. Zie de foto's hieronder.
Daarnaast, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft zie ik in mijn BIOS geen opstartschrijven (zie foto hieronder); die zie ik in het instructiefilmpje wel (op 34:31 min). Ik wilde namelijk zoals de handleiding bij de installatie van Windows aangaf de opstartvolgorde aanpassen zodat de PC zou opstarten met de USB.
Kortom, ik kom er niet uit. Hopelijk kan iemand mij helpen. Dank alvast!
Daarnaast, ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft zie ik in mijn BIOS geen opstartschrijven (zie foto hieronder); die zie ik in het instructiefilmpje wel (op 34:31 min). Ik wilde namelijk zoals de handleiding bij de installatie van Windows aangaf de opstartvolgorde aanpassen zodat de PC zou opstarten met de USB.
Kortom, ik kom er niet uit. Hopelijk kan iemand mij helpen. Dank alvast!
Laatst bewerkt: