Laatste bijdragen

• A
    ArtstudioG waardeerde Dracul's bericht in het onderwerp Nieuwe PC bouwen met Leuk Leuk.
    Hahaha, ik was ook al aan het zoeken! Maar die past gewoon in een modern pci slot?
  • D
    Dracul reageerde op het onderwerp Welke cpu raden julie aan?.
    Ik had de 14700k op het oog, maar ben uiteindelijk (op advies) toch overgegaan op de Ultra 7 256k. Let wel op dat je hier een andere...
  • D
    Dracul reageerde op het onderwerp Nieuwe PC bouwen.
    Hahaha, ik was ook al aan het zoeken! Maar die past gewoon in een modern pci slot?
  • D
    Ah! Veel geheugen is natuurlijk nooit vervelend... ga ik zo nog even over nadenken... 5 minuutjes ;-) Dat van die swap-file wist ik...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Nieuwe PC bouwen.
    Misschien is zoiets intressanter: KLIK HIER, of iets gelijkaardige insteekkaart
    • 1745410871452.webp
  • A
    Ik werk zelf vaak met hele grote bestanden tegelijk in verschillende programma's maar met 2x16Gb kom je ook al een eind. Wist je...
  • D
    Overigens, zo'n kaart als dit...
  • D
    't Is een heel bedrag, maar het lijkt inderdaad op wat ik inmiddels op mijn lijstje heb staan. Specifieke reden dat je ervoor kiest om...
  • A
    Dit zou momenteel mijn keuze zijn voor jou: KLIK HIER. Maar ik ken natuurlijk jouw budget niet.
    • 1745409171417.webp
  • M
    Beste leden, Ik rock nog een pc uit 2013 en hij doet het nog goed, maar gister de nieuwe oblivion gehaald en nu merk ik toch wel dat...
  • D
    Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. En voor de prijs van één Samsung, kun je 2 Kingstons kopen, dat is ook wat. Nu moet ik alleen nog...
  • A
    Ik denk dat momenteel nog niet echt veel verschil zit tussen de 7.300 MB/s op PCI-e 4.0 en de 12.000 MB/s op PCI-e 5.0 Zelf heb ik vorig...
  • D
    Zoals ik al zei, het wordt er niet gemakkelijker op. Ik zit net de ASUS TUF gaming z890-plus te vergelijken met de PRO versie. Dan...
  • A
    Asus geeft voor de Z890 m.2 snelheden van 9.066+ MB/s waarbij de + staat voor "hoger". Dus ik denk dat je daar wel de topsnelheden van...
  • D
    Je bedoelt of het motherboard 'mooi' moet zijn? Nee, dat maakt me niet zo veel uit, als het z'n werk maar doet :) Je hebt trouwens...
Terug
Bovenaan