Laatste bijdragen

• D
    Dracul reageerde op het onderwerp Welke cpu raden julie aan?.
    https://nanoreview.net/en/cpu-compare/intel-core-ultra-7-265k-vs-intel-core-i7-14700k Ik denk trouwens dat je met welke keuze je ook...
  • M
    MastahBastah reageerde op het onderwerp Welke cpu raden julie aan?.
    Ja klopt, MOBO en RAM moet ik ook vervangen, maar dat is natuurlijk afhankelijk van de keuze CPU die ik maak. Maar wat was het advies...
  • D
    Dracul waardeerde ArtstudioG's bericht in het onderwerp Nieuwe PC bouwen met Leuk Leuk.
    Top en succes/veel plezier met het bouwen.
  • D
    Dracul reageerde op het onderwerp Nieuwe PC bouwen.
    Dank! Gaat vast lukken! Mijn zoon (18) kwam al binnen lopen: dat lijkt mij wel een vader-zoon dingetje, dat moeten we samen doen. (voor...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Nieuwe PC bouwen.
    Top en succes/veel plezier met het bouwen.
  • D
    Dracul waardeerde ArtstudioG's bericht in het onderwerp Nieuwe PC bouwen met Leuk Leuk.
    Zeer graag gedaan en is voor mezelf vaak ook heel leerzaam! En hou ons op de hoogte van wat het geworden is.
  • D
    Het is de configuratie geworden zoals jij het voorstelde: Motherboard: ASUS TUF GAMING Z890-PLUS WIFI CPU: Intel Core Ultra 7 265F...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Box 3 PC freeze in XMP On mode.
    It is possible that your cpu i5 is the problem and that it only support upto 4800mhz.
  • G
    Gaurav reageerde op het onderwerp Box 3 PC freeze in XMP On mode.
    Thanks for your response @ArtstudioG . I actually started trouble shooting by checking the bios and found that it is the latest version...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Box 3 PC freeze in XMP On mode.
    It is essential that you upgrade the bios of the motherboard. That action could fix the freeze problem: CLICK HERE to download and...
  • A
    ArtstudioG reageerde op het onderwerp Welke cpu raden julie aan?.
    Misschien dit topic even doorlezen: KLIK HIER. Staat al veel in uitgelegd. Welk budget heb je op het oog?
  • G
    Gaurav heeft het onderwerp Box 3 PC freeze in XMP On mode geplaatst in The Box 3.
    Hoi everyone, I recently built box 3 PC. Intel Core i5-14400F processor MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC MSI B760 GAMING PLUS...
    • image.webp
    • image (1).webp
  • A
    Zeer graag gedaan en is voor mezelf vaak ook heel leerzaam! En hou ons op de hoogte van wat het geworden is.
  • A
    Wat betreft het wisselbestand, zie bijlage voor meer uitleg.
  • D
    Hartstikke bedankt @ArtstudioG voor het meedenken!!! Heel fijn!
Terug
Bovenaan