Laatste bijdragen

• B
    Bluey reageerde op het onderwerp Gigabyte MO27Q28G OLED verticale banding.
    Helaas is dit gewoon een eigenschap van de huidige Tandem OLED-technologie en geen defect. Er zit altijd wel wat verschil tussen panelen...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Uitbreiding PCIe Linux Server.
    Sorry als het niet duidelijk uitgelgd was doordat deze adapter de ASM1064-chip gebruikt delen vier schijven een PCIe 3.0 x1-lijn...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Vervanging GPU.
    Hi Rowley, Je moet oppassen met je nieuwe videokaart dat je CPU hem niet gaat bottlenecken. Pak je bijvoorbeeld een Nvidia 5070ti of...
  • R
    Rowley heeft het onderwerp Vervanging GPU geplaatst in Computer componenten.
    Beste forum, Mijn huidige GPU is een 6800 XT. Helaas door een fabrikantsfout had ik veel blue screens wegens te hoge spikes. Helaas, kon...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp 2x8Pin PCI naar 3x 8Pin pci.
    Ik begrijp dat je een 12V2x6 aansluiting op je videokaart hebt, maar de voeding heeft deze stekker niet. De kabel die je gekocht hebt...
    • 1771580733073.webp
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Pc post niet met 2 ram sticks.
    Held! Super stoer dat je dat zelf voor elkaar hebt gekregen. Als je geen vaste hand hebt, kun je meer schade aanrichten dan problemen...
    • 1771578426368.webp
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Performance issues.
    Beste Teun, Ik weet niet waarom je in het begin deze hoge framerates haalde. De setup die je gebruikt zou met deze games 100-140fps...
  • ElmarN
    ElmarN reageerde op het onderwerp Uitbreiding PCIe Linux Server.
    Het maakt niet uit of je een PCIe kaart of M.2 bordje gebruikt. Beiden zijn 4-lane PCIe 3.0 interfaces. Extern zou ik niet aanraden als...
  • P
    PhilipH waardeerde Sambal bij's bericht in het onderwerp Uitbreiding PCIe Linux Server met Leuk Leuk.
    ik zou in dat geval gaan voor de PCIE optie gaan omdat je met een mSATA verbinding je nog steeds de sata verbinding snelheid zit die...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Uitbreiding PCIe Linux Server.
    ik zou in dat geval gaan voor de PCIE optie gaan omdat je met een mSATA verbinding je nog steeds de sata verbinding snelheid zit die...
  • Sambal bij
    Sambal bij reageerde op het onderwerp Welke monitor voor mijn laptop?.
    de MSI monitor vind ik naar mijn ervaring heel erg fijn (:
  • J
    jvk00 waardeerde PaPaBlastah's bericht in het onderwerp Eerste game pc aanschaffen met Leuk Leuk.
    Ja, dit zal zeker werken. Ik heb het dubbel gechecked voor je.
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Eerste game pc aanschaffen.
    Ja, dit zal zeker werken. Ik heb het dubbel gechecked voor je.
  • J
    jvk00 reageerde op het onderwerp Eerste game pc aanschaffen.
    https://www.megekko.nl/wl/6XHRATYJ zo dus?
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp Performance issues.
    Ook kan het een verstandig idee zijn om te kijken of al je drivers up to date zijn (dus niet alleen de nvidia drivers) Mocht dat nog...
Terug
Bovenaan