Laatste bijdragen

• A
    Aelyra reageerde op het onderwerp PC kast die flink ruimte heeft..
    Ik ben bezig met een eigen AI-systeem voor een persoonlijke assistent. - De 4060 gebruik ik puur voor spraak. - De huidige 5070 draait...
  • P
    PaPaBlastah reageerde op het onderwerp PC kast die flink ruimte heeft..
    ik vind het een lastige om duidelijk antwoord op te geven. Wel heb ik een kast gevonden waarin het wellicht zou passen...
  • Slakever
    Slakever reageerde op het onderwerp PC kast die flink ruimte heeft..
    Wat voor kast je hier voor kan gebruiken weet ik niet, maar wat ben je met deze spaceshuttle van plan :eek:
  • A
    Aelyra heeft het onderwerp PC kast die flink ruimte heeft. geplaatst in Computer componenten.
    Hardware setup: - Be Quit 500 - Corsair HX1200i ATX3.1 2023 - AMD Ryzen 9 9900X3D - MSI MAG X870 TOMAHAWK WIFI - ASUS Dual GeForce RTX...
  • Slakever
    staat ingeschakeld
    • Screenshot_1.webp
  • F
    F1nu72u reageerde op het onderwerp RGB.
    Ik wil namelijk mijn moederbord registreren op asus zodat ik de juiste drivers kan oppakken. Ik heb een account al aangemaakt maar moet...
  • F
    F1nu72u reageerde op het onderwerp RGB.
    Dankjewel Morris, ik ga de app even downloaden, weet jij misschien waar ik de serienummer kan vinden van de moederbord?
  • P
    piespe reageerde op het onderwerp Synology NAS DS225+ HDD schijven.
    Goede avond, Zelf ben ik ook nieuw. Ik vroeg me bijkomend af of je een VM hierop kan installeeren? Het doel is dit te gebruiken voor...
  • M
    Morris reageerde op het onderwerp RGB.
    Hoi F1nu72u, van wat ik zie op de site van Megekko zit er in de pc een Asus moederbord. dat betekent dat jij jouw RGB kan besturen via...
  • F
    F1nu72u heeft het onderwerp RGB geplaatst in Desktop & Gaming computers.
    Hoe kom ik het achter welk rgb app ik nodig heb voor mijn pc game pc? ik heb 2 rgb fans en nog een fan gekoppeld aan de waterkoeling. De...
    • WhatsApp Image 2026-04-29 at 14.32.07.webp
    • WhatsApp Image 2026-04-29 at 14.32.06.webp
    • 1_TP-Link-Archer-TX20U-Nano-WLAN.webp
    • 1_ASUS-PCE-BE6500.webp
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade.
    Je moet je bios fixen anders word het niks. Als dat niet lukt kun je proberen het laten te repareren ergens of je bent toch gedwongen...
  • P
    PascalB reageerde op het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade.
    Upgrade heb ik over nagedacht, maar dat wil ik doen als over een paar jaar het werkgeheugen wat betaalbaarder is. Maar waardeer onwijs...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade.
    Ah, ik nu pas dat je al eerder je CMOS probeerde te resetten, excuses. Kun je wel je Bios in? Of alleen maar via de Qflash. Ik denk...
  • P
    PascalB reageerde op het onderwerp Geen beeld na CPU upgrade.
    Dank voor je reactie, Geronimo! Ik heb gisteren mijn CPU verwijderd uit het moederbord, waarna de BIOS wel werd geüpdatet middels de...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Pc reboot telkens.
    Ik zou alleen het moederbord terugsturen.
Terug
Bovenaan