Laatste bijdragen

• TechViking
    TechViking reageerde op het onderwerp Feedback PC Build.
    Daar kun je zo langs met je PC. Ga er niet vanuit dat het "while you wait" opgelost kan worden, er kan een wachtrij zijn als de TD druk is.
  • P
    PMJS reageerde op het onderwerp Feedback PC Build.
    Kan je zo naar de Shop, zonder aanmelding dat jij weet? cpu en voet nog bekeken alle pinnetjes en voet zijn intact fans draaien niet...
  • TechViking
    Probeer die Clear CMOS knop eens? Dan reset hij de BIOS naar standaard instellingen. Overigens: Gaan je fans draaien? Als je alle...
  • P
    Alles is al dubbel gechecked ook dat de kabels bij de aan/uit knop allemaal is aangesloten, op het moederbord zijn het maar 3 pinnetjes...
  • P
    PC Build Be quiet Dark Pro 901 Be Quiet Silentloop 360mm waterkoeler MSI MPG X870E Wifi Moederbord Kingston DDR5 Fury Beast 2x16GB 6000...
    • PC Build 1.webp
    • PC Build 2.webp
    • PC Build 3.webp
  • TechViking
    Hoi Patrick, Heb je gecheckt of je de aanknop goed hebt aangesloten op het moederbord? Ook de eventueel andere aansluiting van de...
  • Slakever
    Slakever reageerde op het onderwerp raare geur.
    Als je de mogelijkheid hebt om naar de megekko shop te komen, zal ik zeggen neem de PC mee dan kunnen de Medewerkers even met je mee...
  • P
    PMJS heeft het onderwerp Feedback PC Build geplaatst in Computer componenten.
    Beste Technici Ik heb op 27-07-2026 in Breda een vrijwel compleet nieuw systeem gekocht op de omkasting na zie factuurnr:A000054272 ik...
  • TechViking
    TechViking waardeerde Ftruby's bericht in het onderwerp Video kaart VGA Bios witte lamp met Leuk Leuk.
    Ja, het werkt zonder videokaart via de interne grafische kaart. En nee, hij werkt dus niet als mijn videokaart erin zit. Ik ga inderdaad...
  • F
    Ftruby reageerde op het onderwerp Video kaart VGA Bios witte lamp.
    Ja, het werkt zonder videokaart via de interne grafische kaart. En nee, hij werkt dus niet als mijn videokaart erin zit. Ik ga inderdaad...
  • TechViking
    TechViking waardeerde RooieLipstick's bericht in het onderwerp Wit Gigabyte RGB computer met Leuk Leuk.
    Tot nu toe nog geen problemen ondervonden, maar thanks voor deze tip! Eerst volgende is dus het vervangen van de RAM die QVL goedgekeurd is.
  • RooieLipstick
    RooieLipstick reageerde op het onderwerp Wit Gigabyte RGB computer.
    Tot nu toe nog geen problemen ondervonden, maar thanks voor deze tip! Eerst volgende is dus het vervangen van de RAM die QVL goedgekeurd is.
  • TechViking
    Dan ga ik voor die mooie upgrades even wat geld voor aan de kant leggen:) ontzettend bedankt voor het meedenken!
  • M
    Have you tried to reinstall L connect? L connect also has problems with pc with fastboot turned on, maybe check if that is still turned...
  • G
    Geronimo reageerde op het onderwerp Video kaart VGA Bios witte lamp.
    Dus je hebt je monitor al aangesloten op je moederbord en dat werkt als je videokaart er uit is? Werkt het niet als je videokaart is...
Terug
Bovenaan