Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

had jij al een bezorg datum op je maxict account?
In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dit kan voorkomen als een levering rechtstreeks vanaf een externe leverancier naar het afleveradres wordt verzonden of als de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt. ik ga zometen wel ven bellen, anders boek ik het terug,, had in de tussentijd al iets anders kunnen scoren.

In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dit kan voorkomen als een levering rechtstreeks vanaf een externe leverancier naar het afleveradres wordt verzonden of als de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt. ik ga zometen wel ven bellen, anders boek ik het terug,, had in de tussentijd al iets anders kunnen scoren.
Of ze zeggen dat het bezorgd is,en je krijgt niks.Hier geen RTX5080 ontvangen.Er is wel voor getekend.Dus advies haal je videokaart persoonlijk op.

bij mij stond verwachte leverdatum 25-02-2025

ik heb net gebeld. het gaat voorlopig niet geleverd worden, maar ik verwacht niks anders. overal is de wachlijst zelfst tot 27 maart to 7 april. als je geen geduld hebt zal ik het annuleren.
ok dan maar wachten scheelt dat ik mijn oude videokaart nog heb, ik dacht misschien had jij zelfde lever datum op jouw order

Pakket licht niet bij de buren.deurbel camera hebben ze ook niet.Misschien aan de overkant.zal het vandaag vragen.Heb nu wel een klarna rekening van 2000

kun je gewoon aanvechten zolang youw handtekening er niet op staat hebben ze pech, + klarna geeft meestal klant gelijk

heb je geen winkel in de buurt die pakketen opslaan, wij hebben hier een postnl punt en een DHL punt soms hebben die ook wat liggen

Nou dat zal nog wel meevallen. Maar jongens dit is wel echt kwalijk hoor sorry....
Voor dit soort prijzen zo een kwaliteitscontrole.
Heel matig allemaal.....

kun je gewoon aanvechten zolang youw handtekening er niet op staat hebben ze pech, + klarna geeft meestal klant gelijk

heb je geen winkel in de buurt die pakketen opslaan, wij hebben hier een postnl punt en een DHL punt soms hebben die ook wat liggen
Heb al 2 Postnl bezorgers gesproken.Postnl punt ben ik al 3 keer geweest.Ze hebben allemaal niks.Ze kunnen hun tracen en zien waar het pakket is getekend.Als ze zelf hier voor de deur een krabbel zetten vinden ze het blijkbaar bij Postnl al goed.Ook voor 3 pakketten maar 1 keer tekenen doen ze ook.Dit moet ook niet kunnen.Ze kunnen dan 2 pakketten zelf houden en 1 bezorgen.Zie Tros radar site voor de info.

Terug
Bovenaan