Het is gewoon om triest van te worden echt waar...Ik heb mijn kaart ook geseald voor 500 minder gekocht bij n scalper, volgens mij is megekko de echte scalper hier
“Correctie 700 euro minder”
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gewoon om triest van te worden echt waar...Ik heb mijn kaart ook geseald voor 500 minder gekocht bij n scalper, volgens mij is megekko de echte scalper hier
“Correctie 700 euro minder”
had jij al een bezorg datum op je maxict account?Welke heb je besteld? En heb je het al binnen?
nee jij ?had jij al een bezorg datum op je maxict account?
In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dit kan voorkomen als een levering rechtstreeks vanaf een externe leverancier naar het afleveradres wordt verzonden of als de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt. ik ga zometen wel ven bellen, anders boek ik het terug,, had in de tussentijd al iets anders kunnen scoren.had jij al een bezorg datum op je maxict account?
Of ze zeggen dat het bezorgd is,en je krijgt niks.Hier geen RTX5080 ontvangen.Er is wel voor getekend.Dus advies haal je videokaart persoonlijk op.In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dit kan voorkomen als een levering rechtstreeks vanaf een externe leverancier naar het afleveradres wordt verzonden of als de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt. ik ga zometen wel ven bellen, anders boek ik het terug,, had in de tussentijd al iets anders kunnen scoren.
Of ze zeggen dat het bezorgd is,en je krijgt niks.Hier geen RTX5080 ontvangen.Er is wel voor getekend.Dus advies haal je videokaart persoonlijk op.Overigens niet bij Maxict besteld.
bij mij stond verwachte leverdatum 25-02-2025In sommige gevallen is er geen Track&Trace optie beschikbaar. Dit kan voorkomen als een levering rechtstreeks vanaf een externe leverancier naar het afleveradres wordt verzonden of als de gebruikte expediteur geen Track&Trace gegevens aanbiedt. ik ga zometen wel ven bellen, anders boek ik het terug,, had in de tussentijd al iets anders kunnen scoren.
ik heb net gebeld. het gaat voorlopig niet geleverd worden, maar ik verwacht niks anders. overal is de wachlijst zelfst tot 27 maart to 7 april. als je geen geduld hebt zal ik het annuleren.bij mij stond verwachte leverdatum 25-02-2025
ok dan maar wachten scheelt dat ik mijn oude videokaart nog heb, ik dacht misschien had jij zelfde lever datum op jouw orderik heb net gebeld. het gaat voorlopig niet geleverd worden, maar ik verwacht niks anders. overal is de wachlijst zelfst tot 27 maart to 7 april. als je geen geduld hebt zal ik het annuleren.
Pakket licht niet bij de buren.deurbel camera hebben ze ook niet.Misschien aan de overkant.zal het vandaag vragen.Heb nu wel een klarna rekening van 2000 euro.niet bij buren? anders lekker genaaid door leverancier
Pakket licht niet bij de buren.deurbel camera hebben ze ook niet.Misschien aan de overkant.zal het vandaag vragen.Heb nu wel een klarna rekening van 2000 euro.Dus ophalen als je een videokaart besteld.
Pakket licht niet bij de buren.deurbel camera hebben ze ook niet.Misschien aan de overkant.zal het vandaag vragen.Heb nu wel een klarna rekening van 2000
Fair enough. AVOID nvidia! Nvidia might go bankrupt 😂Dit is ook echt top 😂
Niet meer betalen dan 2000 euro.En haal je videokaart op voor deze prijzen.Die van mij is niet geleverd terwijl er wel voor getekend is.Alternate moest zich diep schamen
4090 voor 3000€
Drie weken terug was dit 2000€
Heb al 2 Postnl bezorgers gesproken.Postnl punt ben ik al 3 keer geweest.Ze hebben allemaal niks.Ze kunnen hun tracen en zien waar het pakket is getekend.Als ze zelf hier voor de deur een krabbel zetten vinden ze het blijkbaar bij Postnl al goed.Ook voor 3 pakketten maar 1 keer tekenen doen ze ook.Dit moet ook niet kunnen.Ze kunnen dan 2 pakketten zelf houden en 1 bezorgen.Zie Tros radar site voor de info.kun je gewoon aanvechten zolang youw handtekening er niet op staat hebben ze pech, + klarna geeft meestal klant gelijk
heb je geen winkel in de buurt die pakketen opslaan, wij hebben hier een postnl punt en een DHL punt soms hebben die ook wat liggen