Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Mijn pre-order 5090 bij MAXICT geannuleerd.Te veel slechte reviews over de levering, belachelijke prijzen, nu ook iemand zn kaart verstuurd zonder T&T. Heel veel issues. Het voelt voor mij in iedergeval niet meer goed. tot over een half jaar ofzo, dan kijken we nog weleens een keer.

Mijn pre-order 5090 bij MAXICT geannuleerd.Te veel slechte reviews over de levering, belachelijke prijzen, nu ook iemand zn kaart verstuurd zonder T&T. Heel veel issues. Het voelt voor mij in iedergeval niet meer goed. tot over een half jaar ofzo, dan kijken we nog weleens een keer.
Welke had je besteld?

Alternate.be heeft de prijs van hun 4070 Ti Super verhoogd naar 1250-1300 euro.
Stonden paar dagen geleden allemaal rond 1000 en nu dit.

Waarschijnlijk zodat mensen dan hun 5070Ti modellen zouden kopen want die hebben daar lang gestaan sinds launch

Er zijn elke dag nieuwe dalingen op Amazon. Een uur geleden kon je een 5080 aorus master kopen voor €1620.
Heb ik gezien.Denk dat ik maar wacht tot de AMD 9070xt of xtx uit komt.Wil die met 32 GB vram.Die zal een stuk sneller zijn.Hopelijk ook sneller dan de RTX5090 van Ngridea

Laatst bewerkt:
amazon.nl heeft vandaag met regelmaat de asus tuf rtx 5090 oc edition gedropped. deze kost 3210 euro. gelukkig 1 kunnen bestellen. levertijd is wel begin april. klinkt gek, maar deze prijs is stukken beter dan boven de 4000 euro, wat ze hier ervoor vragen.

amazon.nl heeft vandaag met regelmaat de asus tuf rtx 5090 oc edition gedropped. deze kost 3210 euro. gelukkig 1 kunnen bestellen. levertijd is wel begin april. klinkt gek, maar deze prijs is stukken beter dan boven de 4000 euro, wat ze hier ervoor vragen.
Ja ik zag het voorbij komen. Misschien doe ik het ook maar. Al denk ik dat er over 2 weken een berg kaarten op de markt komen.

Ja ik zag het voorbij komen. Misschien doe ik het ook maar. Al denk ik dat er over 2 weken een berg kaarten op de markt komen.
ja, momenteel is er ook een palit 5090 beschikbaar voor 3500 bij shs computers. voor de liefhebbers. vind de prijs van megekko veels te hoog. niet dat ik negatief wil zijn, maar is wel gewoon eerlijk.

Bij mij staat bij MaxICT voor die MSI Vanguard 5090 SOC Launch edition een verwachte leverdatum 26-02-2025. Enig nieuws bij jou? Heb je jouw kaart ontvangen?

heb hun gemailt ze zeggen dat de status niet accuraat is en levertijd van mijn kaart onbekend is

ik wacht wel af en hou coolblue gewoon in de gaten had mijn vangaurd voor redelijke prijs en met klarna dus gedekt

Terug
Bovenaan