klopt, was voor hun 1 v/d beste cases.Volgens mij heeft gamersnexus zo'n ding weleens gereviewed?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt, was voor hun 1 v/d beste cases.Volgens mij heeft gamersnexus zo'n ding weleens gereviewed?
Hoe kom je daarbij?Neem aan X870e bord en 1000w voeding is genoeg. Airflow van de kast is ook niet best, neem een Corsair Frame.
Kies wel de gold versie, dat is een A tier PSU, terwijl de bronze versie maar B tier is.Waarom zou je voor NZXT C1500 kiezen => C1200 scheelt ~€100 en is (ruim) voldoende. 1.000W is idd aan de krappe kant met deze builds.
Ik zou altijd voor 360 AIO kiezen, tenzij je compact bouwt; luchtkoeling zie ik niet als optie. Zelfs niet voor de 5090: waterkoeling blijft muisstil en temps. gpu 50 / mem 65. Denk ook aan de zomer waarbij een 5090 lastiger op air te koelen zal zijn.
1x 8TB voor opslag? Waarom niet 2x4 of 4x2? Als er wat zou zijn met het reepje, ben je ineens 8TB kwijt.
Fractal heeft gemiddeld, de beste airflow cases op de markt, gelieve wat research te doen.Neem aan X870e bord en 1000w voeding is genoeg. Airflow van de kast is ook niet best, neem een Corsair Frame.
Ligt eraan wat je voorkeur heeft. Als je het bv. wat zakelijk wil houden: geen (A)RGB op de fans en kleur zwart. Merken: NZXT (bv. Kraken Elite versie 2024), Corsair (iCUE H150i) of Asus (bv. ROG RYUJIN III). Deze modellen zijn dan wel de beste koelers, met name Asus. AMD cpu's worden sws minder heet, maar goede koeling blijft prettig.Nice! goede feedback, ik ben niet super technisch dus deze lijst was meer als richting! wist niet dat je die reepjes kon combineren naar 1 schijf maar zal dat zeker checken. En ik wil een zo stil mogelijke build als het kan. ik dacht dat grotere fans voor minder dB zorgde vandaar. Maar zal kijken, welke waterkoeling voor de cpu adviseer jij?
Mooi wit is niet lelijk....Chew on this ny rig, https://pcpartpicker.com/list/btmNYd
En staat dit forun op een Pentium 1 of zo? Zo bagger traag!
Het formaat ligt aan de beeldverhouding en is ook persoonlijk. OLED is wel het beste.Nooit voor gaming meer dan 27 inch nemen, altijd OLED
bro chill. Je bent nogal van de extremen is het niet?Nooit voor gaming meer dan 27 inch nemen, altijd OLED
oja en 1x 8TB omdat ik een C:/ wil die 8tb is.. anders moet ik RAID0 gaan doen etc en dan zit je met hetzelfde probleem dat als 1 kapot gaat de ander alsnog niet werkt. snapteWaarom zou je voor NZXT C1500 kiezen => C1200 scheelt ~€100 en is (ruim) voldoende. 1.000W is idd aan de krappe kant met deze builds.
Ik zou altijd voor 360 AIO kiezen, tenzij je compact bouwt; luchtkoeling zie ik niet als optie. Zelfs niet voor de 5090: waterkoeling blijft muisstil en temps. gpu 50 / mem 65. Denk ook aan de zomer waarbij een 5090 lastiger op air te koelen zal zijn.
1x 8TB voor opslag? Waarom niet 2x4 of 4x2? Als er wat zou zijn met het reepje, ben je ineens 8TB kwijt.
Ik hou eigenlijk al een maand de coolblue site in de gaten, maar nog niets online gezien of notificaties gehad van voorraad.Nee, ik zat toevallig al in de klantenservice chat toen ik die 5090 zag verschijnen. Ze boden mij de handmatige order aan voor een 5080 die op dezelfde manier niet beschikbaar was (stond wel op de site, maar de pagina functioneerde niet) en toen vroeg ik naar die 5090. Helaas stonden ze aan het eind van de dag wel op -2 dus er waren een paar anderen die helaas niets kregen. Staan overigens wel in backorder nu geloof ik, dus mooie prijs ook als ze hem over een paar weken wel krijgen.
gaat waarschijnlijk ook niet komen zei hadden aangegeven aan mijn contact persoon bij coolblue dat ze zowat niks krijgen vanuit hun leveranciers, ik heb mijn rtx 5090 via caseking kunnen bemachtigen voor een redelijke prijs miss is dat eens een kijkje waardIk hou eigenlijk al een maand de coolblue site in de gaten, maar nog niets online gezien of notificaties gehad van voorraad.
Ik heb gelukkig geen haast, wacht nog op de release van de 9950x3D en ga dan alle onderdelen bestellen. €3000-2500 is denk een beetje mijn maximale prijs wat ik voor een 5090 zou betalen, anders nog even vooruit met de 3080. Zal eens kijken op Caseking 👍gaat waarschijnlijk ook niet komen zei hadden aangegeven aan mijn contact persoon bij coolblue dat ze zowat niks krijgen vanuit hun leveranciers, ik heb mijn rtx 5090 via caseking kunnen bemachtigen voor een redelijke prijs miss is dat eens een kijkje waard
ik had mijn asus tuf oc 5090 voor 3200,- bij hun gehaald en heb hem snel binnen gekregenIk heb gelukkig geen haast, wacht nog op de release van de 9950x3D en ga dan alle onderdelen bestellen. €3000-2500 is denk een beetje mijn maximale prijs wat ik voor een 5090 zou betalen, anders nog even vooruit met de 3080. Zal eens kijken op Caseking 👍