Daviscalia
Member
Ze hebben totaal geen voorraad.ik heb ook geannuleerd. Heb gisteren ergens een astral kunnen kopen voor 3700. En is al verzonden.hoe betrouwbaar maxict is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben totaal geen voorraad.ik heb ook geannuleerd. Heb gisteren ergens een astral kunnen kopen voor 3700. En is al verzonden.hoe betrouwbaar maxict is?
5090 ja?Ze hebben totaal geen voorraad.ik heb ook geannuleerd. Heb gisteren ergens een astral kunnen kopen voor 3700. En is al verzonden.
waar?Ze hebben totaal geen voorraad.ik heb ook geannuleerd. Heb gisteren ergens een astral kunnen kopen voor 3700. En is al verzonden.
Was dat ook een Vanguard? Ik heb net gebeld naar maxict en sta nog steeds op dezelfde plaats van de 8 mensen zeiden ze.Ze hebben totaal geen voorraad.ik heb ook geannuleerd. Heb gisteren ergens een astral kunnen kopen voor 3700. En is al verzonden.
Shs ze hebben wel 3 anderen op voorraad.Was dat ook een Vanguard? Ik heb net gebeld naar maxict en sta nog steeds op dezelfde plaats van de 8 mensen zeiden ze.
https://nl.pcpartpicker.com/list/P4KYLc ik heb dit samengesteld en wil deze componenten halen zijn er op en aanmerkingen voor?
Vind je het goed om die prijs te betalen?Ze hebben totaal geen voorraad.ik heb ook geannuleerd. Heb gisteren ergens een astral kunnen kopen voor 3700. En is al verzonden.
ik heb de mijne voor 3,3k bij casekingVind je het goed om die prijs te betalen?
er zijn geen voordelen voor de 5090 ten opzichte van de 4090, je bent gek
dankjewel zal eens kijken ik wil niet een al te grote case en ik ga vooral lumion gebruiken en die is meer afhankelijk van de GPUHey, ik bouw al meer dan 25 jaar air en custom liquid systemen en stel regelmatig configs samen voor anderen of beoordeel hun keuzes op hun verzoek dus bij deze mijn advies:
Keuze cpu => lijkt me zonde dat heeel binnenkort de 3d variant uit komt en dat je al die voordelen gaat missen. Ik zou nog even wachten op de 9950x3d voor je de definitieve keuze maakt want dit gaat je echt spijten imho op vlak van gaming
Keuze gpu => super
Keuze mobo => Voldoende om dit aan te sturen. ik veronderstel dat je je bewust bent van de paar beperkingen t.o.v 870e (-4 pcie lanes & sharing) en dat die geen echt probleem vormen hier.
Keuze memory => lees goed de officiele mobo support lijst na zowel als gebruikers ervaringen op het mobo forum. Dikwijls vind je pas achteraf uit dat het beoogde expo profiel gewoon niet werkt met jouw mobo en dan moet je stock draaien wat zonde is
Keuze cpu koeler => deze dual radiator is te klein imho voor de gekozen cpu. Ga voor een 360 aio cooler omdat een 9950x(3d) echt wel heet wordt en niet alleen beter performet maar ook de pc stiller blijft bij een groter radiator oppervlak met meer fans.
Keuze Case => Heel mooi en stylish maar helaas ondermaats qua airflow en volume. Vooral eens je deze cpu+gpu combinatie gaat pushen ga je merken dat je het maximum aan airflow best kunt gebruiken. Ik raad persoonlijk aan een grotere maar zeker fully meshed kast te nemen, bv de Corsair Airflow 7000 series die er ook nog es heel zakelijk uitzien 😉
Keuze ssd => super
Keuze PSU => Ik veronderstel dat je op de hoogte bent van de huidige problemen ivm de RTX 5090 series op vlak van gpu connector/kabel oververhitting door stroom onbalans vanwege de design van de rtx 5000 series pcb. Daarom als je dan toch een nieuwe PSU moet kopen zou ik je ten stelligste aanraden om een atx 3.1 certified (dus niet enkel "compatible" !!) voeding te nemen en misschien zelfs optioneel overwegen om er eentje met automatische overhittingsbeveiliging te nemen:
Nou, dan heb je het ECHT nier begrepen. DLSS4, Framegen, sowieso 20% sneller, GDDR7 etc.Vind je het goed om die prijs te betalen?
ik werk en doe met mijn geld waar ik plezier van heb. heb mij 4090 verkocht voor 2200, en heb een bonus gehad dus ja ik vindt het prima.Vind je het goed om die prijs te betalen?
ALs ik een 4090 zou kopen zou ik meer geld kwijt zijn dan is de keuze al snel gemaaktVind je het goed om die prijs te betalen?
ik bedoel je kaart bij maxict die je geannuleerd hebtShs ze hebben wel 3 anderen op voorraad.
als ik voor de Fractal North Design XL ga lukt dat ook?Hey, ik bouw al meer dan 25 jaar air en custom liquid systemen en stel regelmatig configs samen voor anderen of beoordeel hun keuzes op hun verzoek dus bij deze mijn advies:
Keuze cpu => lijkt me zonde dat heeel binnenkort de 3d variant uit komt en dat je al die voordelen gaat missen. Ik zou nog even wachten op de 9950x3d voor je de definitieve keuze maakt want dit gaat je echt spijten imho op vlak van gaming
Keuze gpu => super
Keuze mobo => Voldoende om dit aan te sturen. ik veronderstel dat je je bewust bent van de paar beperkingen t.o.v 870e (-4 pcie lanes & sharing) en dat die geen echt probleem vormen hier.
Keuze memory => lees goed de officiele mobo support lijst na zowel als gebruikers ervaringen op het mobo forum. Dikwijls vind je pas achteraf uit dat het beoogde expo profiel gewoon niet werkt met jouw mobo en dan moet je stock draaien wat zonde is
Keuze cpu koeler => deze dual radiator is te klein imho voor de gekozen cpu. Ga voor een 360 aio cooler omdat een 9950x(3d) echt wel heet wordt en niet alleen beter performet maar ook de pc stiller blijft bij een groter radiator oppervlak met meer fans.
Keuze Case => Heel mooi en stylish maar helaas ondermaats qua airflow en volume. Vooral eens je deze cpu+gpu combinatie gaat pushen ga je merken dat je het maximum aan airflow best kunt gebruiken. Ik raad persoonlijk aan een grotere maar zeker fully meshed kast te nemen, bv de Corsair Airflow 7000 series die er ook nog es heel zakelijk uitzien 😉
Keuze ssd => super
Keuze PSU => Ik veronderstel dat je op de hoogte bent van de huidige problemen ivm de RTX 5090 series op vlak van gpu connector/kabel oververhitting door stroom onbalans vanwege de design van de rtx 5000 series pcb. Daarom als je dan toch een nieuwe PSU moet kopen zou ik je ten stelligste aanraden om een atx 3.1 certified (dus niet enkel "compatible" !!) voeding te nemen en misschien zelfs optioneel overwegen om er eentje met automatische overhittingsbeveiliging te nemen:
Ja dat was een vanguard en ik stond op plek 3. 3 dagen geleden hadden ze ineens 3 kaarten op voorraad dus bestelde een andere maar dat klopte ook niet zeiden ze. Het is een automatisch systeem bla bla. Dus ook weer geannuleerd.ik bedoel je kaart bij maxict die je geannuleerd hebt
hierop zie ik wel niet wat je beweert maar oké. Best wel vaag dat ze mij dan zeggen dat ik nog steeds 4de sta van de 8. Misschien nog niet aangepast, ofwel zeggen ze ook maar wat. Besteld op 4 februari neem ik aan?Ja dat was een vanguard en ik stond op plek 3. 3 dagen geleden hadden ze ineens 3 kaarten op voorraad dus bestelde een andere maar dat klopte ook niet zeiden ze. Het is een automatisch systeem bla bla. Dus ook weer geannuleerd.
en
als ik voor de Fractal North Design XL ga lukt dat ook?
Uit eigen ervaring: keuze voeding is super belangrijk. Heb twee meltings gehad met de 4090 i.c.m. ATX 3.0 (nee, niet door foutieve aansluiting en getuned op 77% power). Sinds ATX 3.1 Certified geen problemen, ook niet met de 5090. Zelfs niet richting overdreven warm wordend op 600W.Hey, ik bouw al meer dan 25 jaar air en custom liquid systemen en stel regelmatig configs samen voor anderen of beoordeel hun keuzes op hun verzoek dus bij deze mijn advies:
Keuze gpu => super
Keuze ssd => super