Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou de kaart wel ophalen.Postnl bezorgd niks en er word wel getekend voor ontvangst voor uw deur.Ze doen er niks aan.Met smoesjes word je geholpen.Er word niks opgelost.Ik zoek msi geforce rtx 5080 16g gaming trio oc White of GeForce RTX™ 5080 16G SUPRIM OC aan te schaffen rond juli dan zal de prijs denk wel +/- onder de 1500€ zijn komen er nog andere white editie uit vb asus
ik heb een bestelling gedaan op 07-03-2025 ==> levering rond 17-03-2025, maar helaas, ze hebben me gebeld dat het nog even kan duren. ik kon wel direct een RTX 5080 kopen als ik wou.Heeft er hier al iemand een 5090 ontvangen via Max ICT, sta al een tijd op de back-order maar geen idee of er überhaupt nog geleverd gaat worden?
Niet om je hopeloos achter te laten maar, ik heb een bestelling gedaan op 05-02-2025 en zou geleverd worden op 27-02-2025, maar nog steeds niks haha.ik heb een bestelling gedaan op 07-03-2025 ==> levering rond 17-03-2025, maar helaas, ze hebben me gebeld dat het nog even kan duren. ik kon wel direct een RTX 5080 kopen als ik wou.
Zojuist Max ICT opgebeld, ze hebben geen inzicht op wat er binnenkomt. Enige wat hij kon delen is dat ze 30 April (!!!) een levering hebben staan, maar ook die is niet zeker. Dit schiet natuurlijk niet echt op op deze manier, maar er zijn ook weinig andere opties dus ik laat de bestelling nog even staan.Niet om je hopeloos achter te laten maar, ik heb een bestelling gedaan op 05-02-2025 en zou geleverd worden op 27-02-2025, maar nog steeds niks haha.
Dus wacht nog even rustig af of er iets gebeurt.
Het is de 18de en heb je die kaart ontvangen.gebeld, ik denk geet het tot 3 april zie heel veel websites die zeggen dat ze rond die tijd meer binnen krijgen.
ik heb vangaurd redelijk goedkoop gekregen vergleken met megekko prijzen dus ik wacht af
Hero.![]()
PC-Online-Shop: PCs zu Top-Preisen kaufen | ARLT Computer
Sie suchen top ausgestattete PCs & Notebooks für Business, Multimedia & Gaming oder leistungsfähige Hardware? Besuchen Sie unseren PC-Online-Shop!www.arlt.com
keep an eye on this website, managed to snatch a 5070 ti asus prime for 960 euro, they ship to belgium for 19 euro. It does only work with banktransfer
Koop nooit wat bij Max ICT. Ze staan bekend om hun pruts praktijken.Heeft er hier al iemand een 5090 ontvangen via Max ICT, sta al een tijd op de back-order maar geen idee of er überhaupt nog geleverd gaat worden?
ik heb het te laat gezien sniffBedankt Megekko, een Gigabyte 5090 windforce oc gescored voor €2369!!! Wauw wat een mega goede prijs ineens 🤩