Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Hier ook een Gigabyte Windforce 5090 weten te scoren. Er zijn er dus meerdere op voorraad geweest.
Waar dan?Alles is veelste duur nog.Mijn rtx 5080 kaart heb ik nog steeds niet wie ik een maand geleden heb besteld.Die hebben ze gejat voor de deur.Dus ik zou het maar persoonlijk ophalen.

Hier ook de 5090 windforce op de kop kunnen tikken. De rest misschien oude(re) voorraad die met flinke markup is ingekocht?

lol en nu staat de msi 5090suprim liquid aan 4K in plaats van 5 ben ik blij dat ik hier nooit meer zal kopen ik wacht wel nog enkele maanden zodat ik hem aan 3400 ofzo max kan halen

lol en nu staat de msi 5090suprim liquid aan 4K in plaats van 5 ben ik blij dat ik hier nooit meer zal kopen ik wacht wel nog enkele maanden zodat ik hem aan 3400 ofzo max kan halen
Ik zou wachten tot de nieuwe serie uit de fabriek rolt.Zonder alle fouten er in.En ophalen, en niet via de post laten komen.

Laatst bewerkt:
Eating Popcorn GIF

Why ya’ll still buying nvidia 5000 series. It’s a scam and scalper lmao

Screenshot_2025-03-19-20-21-43-83_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.webpif you all remember the founders edition was 100 euros more expensive. Recently the euro became stronger against the dollar so the price of a gpu is cheaper as well. Dont buy in these prices. Some of these gpus should be 1500 euros less

Bekijk bijlage 1563als jullie je allemaal herinneren was de founders edition 100 euro duurder. Onlangs is de euro sterker geworden ten opzichte van de dollar, dus de prijs van een gpu is ook goedkoper. Koop deze prijzen niet. Sommige van deze gpu's zouden 1500 euro minder moeten zijn
Ik wacht wel op de RTX5090 tot dat die betaalbaar is.En natuurlijk vernieuwd is ten opzichte van de oude wie problemen heeft.

Hier ook de 5090 windforce op de kop kunnen tikken. De rest misschien oude(re) voorraad die met flinke markup is ingekocht?
lol nee denk dat ze misschien toch denken van oei we zijn iets te poep geworden laten we net doen alsof we geen keus hadden we verkopen 2 kaarten voor minder ..

if you all remember the founders edition was 100 euros more expensive. Recently the euro became stronger against the dollar so the price of a gpu is cheaper as well. Dont buy in these prices. Some of these gpus should be 1500 euros less
Nvidia is a full scam well-known now. Oh wait EU of all countries as retailer shop are scalper and scam now too

rum-jacksparrow.gif

Terug
Bovenaan