verloop van hdmi naar hdmipoort in Asus

ik denk zelf dat dit gewoon een instelling is in je windows of van je beeldscherm,.
welke Monitor heb je ?

Probeer anders een in het menu van de Monitor de monitor naar standaard instellingen te resetten.
en eventueel de scaling in de monitor aan te passen

1751272749010.webp

Laatst bewerkt:
ik heb een Samsung S24D391. Ik ben nog niet zo thuis in Windows 11, dus ondanks dat ik naar mijn weten alles heb geprobeerd, kan ik best wel iets over het hoofd hebben gezien. Ik heb de monitor op HDMI gezet

En weer heb je heel groot gelijk!!! ik zit net te spelen met de knoppen op de monitor zelf en ineens is die hele taakbalk zichtbaar. Man wat ben ik hier blij mee 👍🙂

En weer heb je heel groot gelijk!!! ik zit net te spelen met de knoppen op de monitor zelf en ineens is die hele taakbalk zichtbaar. Man wat ben ik hier blij mee 👍🙂
Geen probleem, aldoende leert men,
doormiddel van de HDMI maakt u gebruik van een compleet andere resolutie, meestal doet een reset van de monitor wonderen

Alles ging goed, monitor werkte perfect en ik was met volle moed en blijdschap begonnen aan het installeren van de nieuwe Asus. Ik had er zelfs al een partitie in gemaakt voor mijn bestanden. En bijna klaar nog en laatste programma installeren was daar ineens Bitlocker. Ik had er nog nooit van gehoord en hoop dat ik het nooit meer van m'n leven zal tegenkomen. Het hele systeem bevroor. Ik had alleen toegang tot herstel- en reparatieknoppen. Ik heb ze allemaal gebruikt, niet 1 hielp. Uit eindelijk heb ik met m'n telefoon een oeverloos lange cijferreeks kunnen bemachtigen die mij zou helpen het systeem te openen. Ingetoets, nummertje voor nummertje...... geen reactie. Het systeem was en bleef dood. Het was inmiddels 's avonds half 10 en was het zat.
De volgende dag heb ik de Asus ontkoppeld en weggezet. Ik heb m'n oude pc aangesloten en weer geïnstalleerd. Daar schrijf ik nou dit bericht op. Einde oefening dit had ik niet verwacht.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan