Arctic Cooling Liquid Freezer III Pro 240, passende behuizing

planeetmarcius

Nieuw forumlid
Hallo!

Ik heb de arctic liquid Freezer III Pro 240 gekocht, met de be quiet! Pure Base 600 Window Zwart, Oranje behuizing. Nu blijkt de liquid Freezer (degene die ik dus heb) niet in die behuizing te kunnen passen.
Ik ben daardoor op zoek gegaan naar een nieuwe behuizing. Ik heb er een op het oog, namelijk de be quiet! Light Base 600 LX Black Behuizing.

Wat ik mij nou afvraag is of de Arctic Cooling Liquid Freezer III Pro 240 in de be quiet! Light Base 600 LX Black Behuizing past? Het lijkt mij van wel, maar ik wil niet nog een keer een fout maken. Dus zou ik het graag zeker willen weten.

alvast bedankt.

de radiator zou sws aan de bovenkant/zijkant moeten passen. hier is namelijk ruimte voor 3x120mm fans. dan zou een 240mm rad zeker passen
Erg bedankt voor je info. Fijn om te weten dat de lengte goed zit, maar wat ik mij het meeste afvraag is de breedte van de radiator. Want bij de vorige behuizing paste de radiator van de koeler niet omdat het te breed was (de koeler).

Wel bedankt voor je reactie

ik begrijp niet zo goed, waarom deze niet in de eerst genoemde case past? zat de radiator dan tegen het moederbord aan? bij je eerst genoemde case is er aan de bovenkant ruimte voor 240mm radiator.

bij je laatst genoemde case is er ook ruimte aan de zijkant voor je radiator, dus daar zou je geen last hebben van overige componenten

ik begrijp niet zo goed, waarom deze niet in de eerst genoemde case past? zat de radiator dan tegen het moederbord aan? bij je eerst genoemde case is er aan de bovenkant ruimte voor 240mm radiator.

bij je laatst genoemde case is er ook ruimte aan de zijkant voor je radiator, dus daar zou je geen last hebben van overige componenten
Dank voor je reactie, wij snapte het ook niet. Na bestelling tijdens het bouwen bleek de radiator tegen het ramgeheugen en de heatsink van het moederbord (Gigabiyte B850 AORUS ELITE WIFI7) te komen. De radiator bleek te hoog (dik) en of te breed en paste niet in de kast boven het mobo, ondanks dat op de website stond dat het zou moeten passen. Daarom vragen we rond of er mensen zijn die de betreffende koeler in de door ons uitgezochte nieuwe kast hebben gebouwd zodat we nu wel zeker weten dat het past.

Dank voor je reactie, wij snapte het ook niet. Na bestelling tijdens het bouwen bleek de radiator tegen het ramgeheugen en de heatsink van het moederbord (Gigabiyte B850 AORUS ELITE WIFI7) te komen. De radiator bleek te hoog (dik) en of te breed en paste niet in de kast boven het mobo, ondanks dat op de website stond dat het zou moeten passen. Daarom vragen we rond of er mensen zijn die de betreffende koeler in de door ons uitgezochte nieuwe kast hebben gebouwd zodat we nu wel zeker weten dat het past.
in de nieuwe kast kan hij aan de zijkant, dus hij raakt daar geen moederbord ofzo

Terug
Bovenaan