Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Uit mijn ervaring zou ik zeggen: wees niet te snel met de 5000's. Ze hebben opstartproblemen, problemen met stuurprogramma's, PyTorch wordt nog niet ondersteund (voor AI-functies). Nvidia is gewoon een slecht bedrijf. Niets van wat ze beloofden is waargemaakt.
Klaag zeur, de testen tot nu toe zijn ok. Kom met bewijs.

Stop gewoon met het kopen van kaarten aan deze belachelijke prijzen. Wacht nog een maand of 2 , dan zullen ze wel voldoende voorraad hebben. Chinees nieuwjaar loopt op zijn einde het zal nog ff duren tegen dat de supply chain terug stabiel is.
ONZIN, msrp is pas vanaf augustus 2025 op zijn vroegst.

heb de 5080 nu net 1 dagje, tot nu toe nog geen problemen gemerkt, alleen toen ik net de kaart had geinstalleerd en alle drivers had geüpdatet, ging ik BeamNG spelen, 5 minuten gespeeld viel de computer compleet uit, nu geen problemen meer 😃
Ja die laatste driver had ook bij mij nog wat probleempjes, maar de hotfix (572.24) installeren heeft dat opgelost.

Sorry hoor meggeko, maar what te helll voor die prijs lmaoo

Bijlagen

• 1738832792790.webp
    1738832792790.webp
    11 KB · Weergaven: 116
  • Leuk
Waarderingen: Cas
Ik heb jarenlang goede ervaringen met MeGekko, maar 4299 voor een grafische kaart? Dan kun je volgens mij als 'klant' bijna net zo goed naar een scalper op eBay. Hoef je tenminste niet je geduld en vingervlugheid op de proef te stellen.

Daarnaast snap ik het systeem ook niet. Gisteren zou de Inno3d vrijkomen, worden MSI Suprim + Liquid aangeboden. De Astral zou pas later komen en verschijnt ook 'ineens' op 06/02. Dat verplicht je als consument om 24/7 de site te checken, wat je netto (qua verspilde productiviteit) dan nog veel meer kost dan die 4299.

Waarom dan niet gewoon een wachtrij vormen tegen redelijke prijzen (mogelijk aflopend over de tijd, de eerste betaalt meer, de laatste wat minder)? Net als in het theater, iedereen krijgt dezelfde voorstelling, maar wil je vooraan zitten, is het wat duurder. En iedereen een week lang de tijd geven om je in te schrijven. Ik zou willen dat het niet nodig was, maar dit is overduidelijk een schaarse markt.

Autoverkopers deden net na corona ook niet anders. Supply kon demand niet bijhouden, prijzen kwamen hoger te liggen (logisch), maar verder gewoon netjes werken met een wachtrij, niet dit 'dringen' en inspelen op de zwakheid van menselijke natuur om paniekerig op de wc-rollen te duiken. Dat zorgt uiteindelijk alleen maar voor 'buyers-remorse' over een paar maanden en niet de tevreden lange termijn klant.

Looks like Megebay is run by Scalpers Boys! be patient don't give in your impulse to by at crazy prices just to be a Beta tester for Ngridia! STAY STRONG! 🤝✊💪
No chance I would buy a card above 3k, so 4k+ to pay for a card is just insanity and done only by scalpers most of the time I'm sure about that.

Terug
Bovenaan