Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

4300 euro betaald ? Compleet gestoord haha
Mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd. €4300 voor een grafische kaart kun je op geen enkele wijze goed praten. Als mensen nu gewoon even een maandje wachten gaan er naar mijn idee een hoop RTX 5080 kaarten weer retour omdat scalpers ze ook niet verkocht krijgen. 5090 is een ander verhaal omdat de voorraad minder is.

Mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd. €4300 voor een grafische kaart kun je op geen enkele wijze goed praten. Als mensen nu gewoon even een maandje wachten gaan er naar mijn idee een hoop RTX 5080 kaarten weer retour omdat scalpers ze ook niet verkocht krijgen. 5090 is een ander verhaal omdat de voorraad minder is.
Idd op tweedehands staan al contmqt dezelfde op ze vragen zelfs maar 50 euro mee rof hun aankoopprijs , of zelfs voor de aankoop prijs , met als excuus ik schakel iver naar de 5090 , of ik heb hem
Gekocht voor een vriend , maar had er zelf al 1 gekocht haha hilarisch . Ik snap ook
Niet dat iedereen dit gelijk koopt ….

Idd op tweedehands staan al contmqt dezelfde op ze vragen zelfs maar 50 euro mee rof hun aankoopprijs , of zelfs voor de aankoop prijs , met als excuus ik schakel iver naar de 5090 , of ik heb hem
Gekocht voor een vriend , maar had er zelf al 1 gekocht haha hilarisch . Ik snap ook
Beetje zoals jij, gekocht maar waarom eigenlijk?

Ben het eens dat de prijs absoluut absurd is, kan niet recht praten wat krom is, ik mis de tijden dat je een dual-GPU 295 kon kopen voor 500,- of ROG Rampage E-ATX borden met een sloot aan PCI-E sloten en SATA-600 en 8x DIMMS voor quad-channel voor vergelijkbare prijzen.

Ik koop videokaarten of een nieuw platform niet vaak, maar zodra ik het doe ga ik er wel vol voor.

Heb van 2013 t/m eind 2022 met een i7 3930k gedaan met 32GB RAM, plan is die weer weder op te bouwen met de oude SSDs en de oude voeding en de 'oude' 1080Ti zodra er een nieuwer type voeding te koop is die ik het waard vind boven de AX1200i met ATX 3.1 o.i.d. dan is dat nog een leuke PC om ergens mee naartoe te nemen om te gamen, dat doe ik nog met een Q9550 met 8GB en een GTX560 en dat loopt erg op zijn tenen nu, voornamelijk via Steam Remote Play over glasvezel via de hoofdmachine dat werkt aardig.

Het huidige systeem was hier gepost: https://forum.megekko.nl/threads/i9-13900k-t-ranny-deathraptor.750/

Thermal Grizzly Wireview Pro is gister binnengekomen om erop te plakken, het is alleen nog even gissen of het past met de sidepanel en anders maar met de haakse 12V-2x6v kabel van Corsair. Ben uiteindelijk wel van plan er een review van te schrijven maar ik schat in dat dat nog wel wat weken op zich laat wachten i.v.m. de omvang, dat is ook deels de reden dat ik hem wat vroeger wilde hebben.

Zolang de drivers maar geen roet in het eten gooien...

Ik kan me heel goed voorstellen dat als je op een product hebt gewacht het heel erg moeilijk is om nog langer te wachten. Wellicht heel negatief gedacht van mij maar misschien heeft Nvidia bewust de voorraad zo gelimiteerd gemaakt zodat de prijzen oplopen. Veel mensen die destijds een 30 serie gekocht hebben keken uit naar een upgrade. Nu het zover is willen ze koste wat kost het product aanschaffen. Ik wilde ook heel graag de 4090 serie. Maar heb daarvoor een een jaar lang gewacht met kopen omdat ik niet meer dan €2000, - voor een kaart wilde betalen. Uiteindelijk is dit ook gelukt.

Terug
Bovenaan