Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

sinds dat de 5000series kaarten problemen hebben en "bricken" heb ik ervoor gekozen om uit de wedstrijd te stappen en te wachten voor volgend seizoen, voorlopig heb ik op Alternate mijzelf een andere upgrade gedaan en een 4k qd-oled gekocht de GIGABYTE/AORUS-FO32U2P zo ben ik in de regio al future proof. veel geluk jongens

Hahaha wat een gekte ... 4300€ eur voor een GPU ... waarom geen 5000€ ? of 10.000€ ? nu we toch bezig zijn ...

En de community maar verontwaardig wezen toen de PS5 Pro 799€ bleek te kosten ....

As from today, me i am done with this 5000 gpu’s generation, also with this greedy shop.
For years I have bought from here, now for me they don’t exist anymore. I have sent pictures and emails left and right to tech YouTubers and so on.
I hope they will be asked why this kind of behaviour regarding his customers.

As from today, me i am done with this 5000 gpu’s generation, also with this greedy shop.
For years I have bought from here, now for me they don’t exist anymore. I have sent pictures and emails left and right to tech YouTubers and so on.
I hope they will be asked why this kind of behaviour regarding his customers.
SO WHAT? THEY DC

Ik kan me heel goed voorstellen dat als je op een product hebt gewacht het heel erg moeilijk is om nog langer te wachten. Wellicht heel negatief gedacht van mij maar misschien heeft Nvidia bewust de voorraad zo gelimiteerd gemaakt zodat de prijzen oplopen. Veel mensen die destijds een 30 serie gekocht hebben keken uit naar een upgrade. Nu het zover is willen ze koste wat kost het product aanschaffen. Ik wilde ook heel graag de 4090 serie. Maar heb daarvoor een een jaar lang gewacht met kopen omdat ik niet meer dan €2000, - voor een kaart wilde betalen. Uiteindelijk is dit ook gelukt.
Gek ik herinner me de 40 serie als een veel betere launch. Volgens mij had ik vrij simpel TWEE 4090's op launch day?
De 30 serie was ook dramatisch maar vooral de 3080.
De prijs voor de 3090 was TOEN NOG 'insane' en de 3090 werd in het begin gewoon niet gekocht

Gek ik herinner me de 40 serie als een veel betere launch. Volgens mij had ik vrij simpel TWEE 4090's op launch day?
De 30 serie was ook dramatisch maar vooral de 3080.
De prijs voor de 3090 was TOEN NOG 'insane' en de 3090 werd in het begin gewoon niet gekocht
Klopt de launch was veel beter en de 4090 was goed verkrijgbaar. Ik heb het echter over de prijs. Ik wilde graag de MSI Suprim en naar mijn weten was deze boven de €2000,-

Boys let the bots buy all the stocks and let them fight for prices once the dust settles. If you keep spending 2000 for a 5080 and 4000 for a 5090 you will convince the AIBs to raise the prices then we have a hole new problem on our hands and prices will take longer to go down. just be patient or buy smart not dumb!

sinds dat de 5000series kaarten problemen hebben en "bricken" heb ik ervoor gekozen om uit de wedstrijd te stappen en te wachten voor volgend seizoen, voorlopig heb ik op Alternate mijzelf een andere upgrade gedaan en een 4k qd-oled gekocht de GIGABYTE/AORUS-FO32U2P zo ben ik in de regio al future proof. veel geluk jongens
Ja stel je voor je koopt de RTX 5090 voor 4000+ EURO bij megekko, na ontvangst kaart + driver update is de kaart bricked je kunt er niets mee. Wil je RMA toepassen en megekko wil de kaart niet accepteren omdat jij de kaart hebt beschadigd. Dit lijkt me een zeer reëel scenario en dan ben je F-ed zoals die andere gozer die de kaart gewoon beschadigd heeft ontvangen van megekko en megekko wilde de kaart niet meer retour nemen, dus geen geld terug die gast.

Ja stel je voor je koopt de RTX 5090 voor 4000+ EURO bij megekko, na ontvangst kaart + driver update is de kaart bricked je kunt er niets mee. Wil je RMA toepassen en megekko wil de kaart niet accepteren omdat jij de kaart hebt beschadigd. Dit lijkt me een zeer reëel scenario en dan ben je F-ed zoals die andere gozer die de kaart gewoon beschadigd heeft ontvangen van megekko en megekko wilde de kaart niet meer retour nemen, dus geen geld terug die gast.
Nou dat kan wel met mijn 5080 kaart gebeuren die ik hier heb gekocht, maar dan breng ik wel even een bezoekje langs de winkel 😉

Ik heb een Founders Edition 5090 voor 2300 euro.. Waarom geeft men 4000 uit voor dezelfde kaart? Denk je dat de AIB bullshit bijna 2x zo goed gaat performen?

Support Megekko niet met dit gedrag. Ze zetten de toon voor alle andere webshops in Nederland. En begin niet met onzin over dat deze prijzen "normaal" zijn. Kijk naar andere landen rond ons, die maken geen misbruik van de situatie.

En voor de mensen die 1800+ voor een 5080 betalen.. Misschien beter om even in te checken bij het Pieter Baan Centrum

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan