Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Wou je nou alleen even flexen dat je een 5090 hebt atimmers? Doorzichtig hoor 😳
Nee dat men niet Megekko moet sponsoren met hun scalping bullshit. Ze scalpen zowel de 5080 als de 5090. Wat denk je dat er gaat gebeuren bij de 60-series als dit zo doorgaat? Valt je zeker ook niet op dat Megekko heeeel stil blijft na hun scalplaunch en ook meerdere posts hebben verwijderd?

Maar als je op je kleine pikkie bent getrapt omdat je het wanbeleid van de Nederlandse webshops wil sponsoren kan je dat ook gewoon zeggen hoor!

Laatst bewerkt:
Het is gewoon beklopt allemaal. Overal is het zo corrupt als maar kan. Hier worden reacties verwijderd over ongenoegen, tweakers verwijderd negatieve reacties van de concurrent over prijsverschillen en concurrenten waar ik afgelopen dagen 1000en euro's heb achtergelaten doen net alsof hun neus bloed door de leverancier de schuld te geven van de absurde prijzen.

Zolang er geen kaart rond de msrp wordt aangeboden ga ik in ieder geval niks aanschaffen. Een gemiste klant net zoals vele anderen. Een goed leermoment voor webshops die misbruik maken van de situatie.

Als je nu een kaart uit de 50-serie wilt bestellen, kan dit bij Max ICT. Houd er echter rekening mee dat je nog steeds minstens twee weken geduld moet hebben. De prijzen zijn daar misschien niet ideaal, maar alsnog beter dan hier en bij sommige andere winkels. Bij Max ICT krijg je in ieder geval een bevestiging van je bestelling, en zodra de kaarten binnenkomen van de leverancier, worden ze direct naar je verzonden. Heb net een 5090 besteld.

Voor de mensen die 5080's halen voor 1700+. een prima tweedehands 4090 is nu goedkoper en beter.
Iemand hier die de RTX 4090 verkoopt DM mij ff /thanks
Als je nu een kaart uit de 50-serie wilt bestellen, kan dit bij Max ICT. Houd er echter rekening mee dat je nog steeds minstens twee weken geduld moet hebben. De prijzen zijn daar misschien niet ideaal, maar alsnog beter dan hier en bij sommige andere winkels. Bij Max ICT krijg je in ieder geval een bevestiging van je bestelling, en zodra de kaarten binnenkomen van de leverancier, worden ze direct naar je verzonden. Heb net een 5090 besteld.
Er staat meer dan 4 weken levertijd bij Max ICT wat mag dat beteken dat het ook maanden kan duren in plaats van 4 of 5 weken?

Er staat meer dan 4 weken levertijd bij Max ICT wat mag dat beteken dat het ook maanden kan duren in plaats van 4 of 5 weken?
Daarom. Betaal met klarna. Pas betalen als het verstuurd wordt. Als je iets ander vind dan cancel je het gewoon.

Jesus wat heeft MaxIct en K filter als men zoekt op RTX 5090, ik kan niets vinden. Moet via google zoeken anders kom ik niet op de juiste pagina uit...

Ik heb het gevraagd maar dat weten ze niet. Het kan ook onder de 4 weken zijn. Ik heb de msi gaming trio 5090 besteld en ze geven aan 27-02-2025. Maar je moet het zelf weten.

Nee dat men niet Megekko moet sponsoren met hun scalping bullshit. Ze scalpen zowel de 5080 als de 5090. Wat denk je dat er gaat gebeuren bij de 60-series als dit zo doorgaat? Valt je zeker ook niet op dat Megekko heeeel stil blijft na hun scalplaunch en ook meerdere posts hebben verwijderd?

Maar als je op je kleine pikkie bent getrapt omdat je het wanbeleid van de Nederlandse webshops wil sponsoren kan je dat ook gewoon zeggen hoor!

En voor de mensen die 1800+ voor een 5080 betalen.. Misschien beter om even in te checken bij het Pieter Baan Centrum
Alleen zo te horen ben jij op je pikje getrapt? Je bent aan het projecteren.
En "Ik heb een FE voor 2300" is nogal overbodig want iedereen weet wat de MSRP van een FE is. De hele 'klacht' klinkt alsof je de kans aan grijpt om te vermelden dat je een FE hebt weten te bemachtigen.

Je kunt ook gewoon zeggen "yo ik had echt mazzel kon een FE kopen". Dat had een stuk beter geweest.
In plaats van mensen te 'shamen' die niet als een debieltje de hele week op de nvivia website hebben zitten te refreshen, en er voor hebben gekozen om wel een bepaald bedrag te betalen omdat ze dat gewoon kunnen.
Wie de fuck ben jij dan om te bepalen wie er 'dom' is om x bedrag uit te geven?

Laatst bewerkt:
Jij bent overduidelijk geen tweaker, anders had je geweten dat Max ICT extreem berucht is voor het niet leveren. https://tweakers.net/shopreview/7403/max-ict-b-punt-v/shopreviews/

Alleen zo te horen ben jij op je pikje getrapt? Je bent aan het projecteren.
En "Ik heb een FE voor 2300" is nogal overbodig want iedereen weet wat de MSRP van een FE is? De hele 'klacht' klinkt alsof je de kans aan grijpt om te vermelden dat je een FE hebt weten te bemachtigen.

Je kunt ook gewoon zeggen "yo ik had echt mazzel kon een FE kopen". Dat had een stuk beter geweest.
In plaats van mensen te 'shamen' die niet als een debieltje de hele week op de nvivia website hebben zitten te refreshen, en er voor hebben gekozen om wel een bepaald bedrag te betalen omdat ze dat gewoon kunnen.
Wie de fuck ben jij dan om te bepalen wie er 'dom' is om x bedrag uit te geven?
Whahaha, die dat "gewoon kunnen". Ik kan 'm ook kopen voor 4k. Of 8k. Of 16k. Wat is je punt? Ooit gehoord van principes? Dat ik het bedrag benoem gaat erom om aan te tonen dat de prijzen die jij als normaal "voor Nederland" bestempeld complete onzin zijn.

Megekko doet achterlijk, en met jouw achterlijke gedrag snap ik volledig dat je dat support! Op zoek naar een stageplek, jongetje?

Ik heb een Founders Edition 5090 voor 2300 euro.. Waarom geeft men 4000 uit voor dezelfde kaart? Denk je dat de AIB bullshit bijna 2x zo goed gaat performen?

Support Megekko niet met dit gedrag. Ze zetten de toon voor alle andere webshops in Nederland. En begin niet met onzin over dat deze prijzen "normaal" zijn. Kijk naar andere landen rond ons, die maken geen misbruik van de situatie.

En voor de mensen die 1800+ voor een 5080 betalen.. Misschien beter om even in te checken bij het Pieter Baan Centrum

Ik citeer gewoon even je eigen post als antwoord. Misschien als je het nog een keer terug leest dat je dan inziet dat je een retard bent.

Ik heb een Founders Edition 5090 voor 2300 euro.. Waarom geeft men 4000 uit voor dezelfde kaart? Denk je dat de AIB bullshit bijna 2x zo goed gaat performen?

Support Megekko niet met dit gedrag. Ze zetten de toon voor alle andere webshops in Nederland. En begin niet met onzin over dat deze prijzen "normaal" zijn. Kijk naar andere landen rond ons, die maken geen misbruik van de situatie.

--__--

Daarom. Betaal met klarna. Pas betalen als het verstuurd wordt. Als je iets ander vind dan cancel je het gewoon.
Daar heb je precies helemaal niks aan. Veel mensen veronderstellen dat Klarna jouw bestelling volgt en dat jij geen betalingsverplichting hebt jegens Klarna zolang je nog niets hebt ontvangen, maar dat is dus niet zo. Ook bij Klarna moet je gewoon binnen 30 dagen betalen, ook als je nog niks geleverd hebt gekregen. De betaling kan met 21 dagen gepauzeerd worden, maar dan moet je zelf een claim indienen en dat kan alleen als je voldoet aan een aantal voorwaarden. Zo moet je bijvoorbeeld eerst contact opnemen met de webwinkel.

Daar heb je precies helemaal niks aan. Veel mensen veronderstellen dat Klarna jouw bestelling volgt en dat jij geen betalingsverplichting hebt jegens Klarna zolang je nog niets hebt ontvangen, maar dat is dus niet zo. Ook bij Klarna moet je gewoon binnen 30 dagen betalen, ook als je nog niks geleverd hebt gekregen. De betaling kan met 21 dagen gepauzeerd worden, maar dan moet je zelf een claim indienen en dat kan alleen als je voldoet aan een aantal voorwaarden. Zo moet je bijvoorbeeld eerst contact opnemen met de webwinkel.
En bij max kun je nu niet kiezen voor Klarna! Anders was het misschien een optie. 5080 wel 5090 niet!

Jij bent overduidelijk geen tweaker, anders had je geweten dat Max ICT extreem berucht is voor het niet leveren. https://tweakers.net/shopreview/7403/max-ict-b-punt-v/shopreviews/
Dankjewel voor de link, ik wilde net daar iets bestellen maar aangezien enorm veel mensen hun gekocht product niet binnen het gestelde levertermijn ontvangen en zelfs maanden moeten wachten, denk ik dat ik maxict skip. Ik ga geen duizenden EURO's uitgeven dan aan het lijn gehouden te worden jah daaag. /thanks

Dankjewel voor de link, ik wilde net daar iets bestellen maar aangezien enorm veel mensen hun gekocht product niet binnen het gestelde levertermijn ontvangen en zelfs maanden moeten wachten, denk ik dat ik maxict skip. Ik ga geen duizenden EURO's uitgeven dan aan het lijn gehouden te worden jah daaag. /thanks
Geen dank. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Ik heb bij max-ict ook iets besteld RTX 3090 toen die tijd. en elke keer krijg ik lul verhaal,
Op gevenmoment ben ik maar gestopt geld terugevraagt en bij meggeko gekocht.

Maxict is gewoon hoop ellende, ze zeggen afhankelijk te zijn van leverancier

Aan alle mensen die ontevreden zijn hoe deze launch verlopen is en zich in België bevinden, ik raad je aan om je klacht in te dienen bij:

Er is een aparte sectie voor 'abnormale hoge winst'.

Kans is klein dat er iets aan de malicieuze praktijken worden gedaan die momenteel gaanden zijn maar het is beter dan niets.

Terug
Bovenaan