neeVoor de mensen die 5080's halen voor 1700+. een prima tweedehands 4090 is nu goedkoper en beter.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
neeVoor de mensen die 5080's halen voor 1700+. een prima tweedehands 4090 is nu goedkoper en beter.
ik ook maar een 5080Als je nu een kaart uit de 50-serie wilt bestellen, kan dit bij Max ICT. Houd er echter rekening mee dat je nog steeds minstens twee weken geduld moet hebben. De prijzen zijn daar misschien niet ideaal, maar alsnog beter dan hier en bij sommige andere winkels. Bij Max ICT krijg je in ieder geval een bevestiging van je bestelling, en zodra de kaarten binnenkomen van de leverancier, worden ze direct naar je verzonden. Heb net een 5090 besteld.
wat lul je nou dom, voor mijn doel 240hz 1440p oled is het prima in orde. Niet de wijsneus spelen. 5080 is 1.5, 5090 is 3k. Toch een behoorlijke bak geld.Mensen moeten echt geen RTX 5080 kopen, je bent echt dief van je zelf.
Kap eens met Caps, laat mensen zelf beslissen. We zijn toch volwassen mensen.GEWOON NIET KOPEN TEGEN DEZE HOGE PRIJZEN! LAAT ZE MET HUN VOORRAAD ZITTEN DAN ZULLEN DE PRIJZEN AUTOMATISCH NAAR BENEDEN GAAN! DE ENIGE MANIER OM DIT TE STOPPEN IS DOOR TE SPREKEN MET JE PORTEMONNEE! KOOP IN DE PLAATS EEN 2DEHANDS GPU OM EVEN ZOET TE ZIJN OF HOU JE HUIDIGE GPU! OF NEEM EEN TIJDELIJKE SUBSCRIPTION OP GEFORCE NOW OF BOOSTEROID! LAAT FOMO NIET WINNEN! WANNEER DE PRIJZEN DAN STABIEL ZIJN ZAL JE BLIJ ZIJN DAT JE GEEN 3K TOT 4K HEB UITGEGEVEN VOOR EEN GPU DIE MAAR 25% SNELLER IS EN 35% MEER STROOM VERBRUIKT!
Vreemd, ik kon tot 4000 gaan.Yes zei al 5080 wel maar de 5090 lukte mij niet!
Vanwaar de vijandigheid. 5080 is geen slechte kaart. Maar het is amper een vooruitgang van 4080 super. Wordt door tech lui unaniem gezegd. Kaart is er al neit te krijgen dus hoe je aan 1.5k komt, willen zeker veel mensen weten. Oftewel je koopt amper vooruitgang voor minimaal 2k (gemiddelde op plekken waar je het kan krijgen, tweakers en marktplaats). Dus wie lult nou dom? 4080 super was tot voor kort gewoon 1100 euro. Om nu dus 2k plus te betalen voor 10% vooruitgang, dat is dom lullenwat lul je nou dom, voor mijn doel 240hz 1440p oled is het prima in orde. Niet de wijsneus spelen. 5080 is 1.5, 5090 is 3k. Toch een behoorlijke bak geld.
Ik heb geen 4080 en heb 1500 betaald voor een witte MSI RTX 5080 Gaming Trio. Die is voor mijn zoon, de gamer.Vanwaar de vijandigheid. 5080 is geen slechte kaart. Maar het is amper een vooruitgang van 4080 super. Wordt door tech lui unaniem gezegd. Kaart is er al neit te krijgen dus hoe je aan 1.5k komt, willen zeker veel mensen weten. Oftewel je koopt amper vooruitgang voor minimaal 2k (gemiddelde op plekken waar je het kan krijgen, tweakers en marktplaats). Dus wie lult nou dom? 4080 super was tot voor kort gewoon 1100 euro. Om nu dus 2k plus te betalen voor 10% vooruitgang, dat is dom lullen
idd, stop met zeikenEn aan alle apologeten hier die het belangrijk vinden om de winkels en scalpers te verdedigen met een dom argument "Tja geen levensbehoefte he, HE!" En "laat mensen kiezen": je zegt hiermee pik maar gewoon de enorme inflatie dat ontstaat want er zijn mensen die het kunnen betalen. En laat dit nou ook op andere sectoren en plekken gebeuren ook nog, buiten deze kaarten om. Thx voor jullie advies maar we doen er niets mee. We gaan wel onze onvrede kenbaar maken. En hierbij: "hou op met zeiken en laat ons lekker zeiken"
Ja das waar je bent volwassen en iedereen doet met zijn geld wat hij of zij wilt. Alleen geef je aan al die bedrijven het signaal dat je het oké vind dat ze zulke prijzen kunnen vragen. Waar zal dit eindigen? Ja, je doet met je geld wat je wilt. Maar als jij graag 4K uitgeeft ipv 2K voor een gpu dan is dat uw keus. Dat klopt! Maar besef wel dat je voor 4K al een mooie reis kunt maken of al een tweedehandsauto hebt. Je geeft geld uit voor 1 videokaart dat evenredig is aan een complete pc. Als jij dat ondersteunt dan zullen bedrijven blijven stijgen in prijs. Als je spreekt met je portemonnee dan zullen ze wel moeten luisteren van hun aandeelhouders. Als ze zien dat de winstmarge beter is gaan aandeelhouders alleen maar meer willen. Dus indirect steun je deze bedrijven en hun wanpraktijken.Kap eens met Caps, laat mensen zelf beslissen. We zijn toch volwassen mensen.
Nogmaals, ik heb een MSI Gaming Trio RTX 5080 white voor 1500 euro gekocht. Ik denk niet dat die in het komende jaar goedkoper wordt. Het is namelijk geen standaard GPU en gelukkig helemaal geen FE (die teveel Db produceert en er niet uit ziet).Ja das waar je bent volwassen en iedereen doet met zijn geld wat hij of zij wilt. Alleen geef je aan al die bedrijven het signaal dat je het oké vind dat ze zulke prijzen kunnen vragen. Waar zal dit eindigen? Ja, je doet met je geld wat je wilt. Maar als jij graag 4K uitgeeft ipv 2K voor een gpu dan is dat uw keus. Dat klopt! Maar besef wel dat je voor 4K al een mooie reis kunt maken of al een tweedehandsauto hebt. Je geeft geld uit voor 1 videokaart dat evenredig is aan een complete pc. Als jij dat ondersteunt dan zullen bedrijven blijven stijgen in prijs. Als je spreekt met je portemonnee dan zullen ze wel moeten luisteren van hun aandeelhouders. Als ze zien dat de winstmarge beter is gaan aandeelhouders alleen maar meer willen. Dus indirect steun je deze bedrijven en hun wanpraktijken.
Lol 5080 1440 is zwaar overkill 🤣wat lul je nou dom, voor mijn doel 240hz 1440p oled is het prima in orde. Niet de wijsneus spelen. 5080 is 1.5, 5090 is 3k. Toch een behoorlijke bak geld.
Ik doe exact hetzelfde, heb een backorder uitstaan bij Max ICT, maar wanneer ik iets anders zie voor een betere prijs/levertijd, dan cancel ik hemIedereen heeft een andere evaring. Nooit gezeur mee gehad en als je geen geduld hebt en iets meteen wil, dan zou ik het ook niet kopen op die manier. Ik zie wel.of komt en anders koop ik er ergens anders een. Maar ik ga zeker niet 3700 betalen.
Dankje voor je plekje
Ja Ga maar eens Alan Wake en Cyberpunk spelen. Of Warzone dan hoor ik het nog wel. NooB!Lol 5080 1440 is zwaar overkill 🤣
Ik heb goede ervaring met MAXICT.Ik doe exact hetzelfde, heb een backorder uitstaan bij Max ICT, maar wanneer ik iets anders zie voor een betere prijs/levertijd, dan cancel ik hem
Je bent zowaar nog dommer dan ik dacht danJa Ga maar eens Alan Wake en Cyberpunk spelen. Of Warzone dan hoor ik het nog wel.