Informatie en updates over de NVIDIA GeForce RTX50 serie videokaarten.

Gedraag je eens plumke 💩
Je doet me denken aan deze bro
1738930275720.webp

@megekko, msi kaarten een week uitgesteld? Stond eerst 7e, nu 14e?

Laatst bewerkt:
Wees snel nog 5 op voorraad

Hoe kan je daar uberhaupt een kaart bestellen? ik heb vandaag nog contact gehad met customer support van Alternate.de en ze geven aan helemaal geen 50 series kaarten te verzenden buiten duitsland momenteel. daar naast moeten buitenlandse klanten eerst een offerte van het gewenste product opvragen alvorens ze deze kunnen bestellen. of heb jij hier een ander trucje voor?

1 op voorraad

3 op voorraad

Laatst bewerkt:
@megekko, msi kaarten een week uitgesteld? Stond eerst 7e, nu 14e?
Helaas hebben we geen goede indicatie van de beschikbaarheid Geefhuis. Het ziet er voor komende week (nog) niet goed uit qua leveringen. Deze week hebben we elke dag wel iets kunnen aanbieden, maar momenteel is er nog maar beperkt zicht op kaarten komende week 🙁. We inventariseren wat er komt, en zullen dat in de startpost bijwerken als we meer informatie hebben.

De Asus RTX 5090 Astral OC is zojuist thuis afgeleverd verzonden door Megekko.

Toch prettig dat dit via Dynalogic is verzonden gezien je de bezorgbus en tijdvak erg accuraat kan volgen.
Wellicht later nog foto's ben op het werk.
Tot dusver weer een goede ervaring en ik bestel al 12 jaar hier sinds cdromland. Een positieve ervaring kan dus ook.

Natuurlijk is het extreem duur, aan de andere kant hoef ik nu niet meer maanden te wachten, webshops geef ik de schuld niet dat ligt toch echt bij Nvidia dus wees een beetje lief voor elkaar.

De Asus RTX 5090 Astral OC is zojuist thuis afgeleverd verzonden door Megekko.

Toch prettig dat dit via Dynalogic is verzonden gezien je de bezorgbus en tijdvak erg accuraat kan volgen.
Wellicht later nog foto's ben op het werk.
Tot dusver weer een goede ervaring en ik bestel al 12 jaar hier sinds cdromland. Een positieve ervaring kan dus ook.

Natuurlijk is het extreem duur, aan de andere kant hoef ik nu niet meer maanden te wachten, webshops geef ik de schuld niet dat ligt toch echt bij Nvidia dus wees een beetje lief voor elkaar.
Wat heb je betaald als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan