Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe kan je daar uberhaupt een kaart bestellen? ik heb vandaag nog contact gehad met customer support van Alternate.de en ze geven aan helemaal geen 50 series kaarten te verzenden buiten duitsland momenteel. daar naast moeten buitenlandse klanten eerst een offerte van het gewenste product opvragen alvorens ze deze kunnen bestellen. of heb jij hier een ander trucje voor?Wees snel nog 5 op voorraad
![]()
Gainward GeForce RTX 5080 Phantom, Grafikkarte DLSS 4, 3x DisplayPort, 1x HDMI 2.1
Die Gainward GeForce RTX 5080 Phantom ist eine High-End-Grafikkarte mit der GeForce RTX 5080 GPU von NVIDIA. Die leistungsfähigen GeForce RTX 50-Gr...www.alternate.de
Helaas hebben we geen goede indicatie van de beschikbaarheid Geefhuis. Het ziet er voor komende week (nog) niet goed uit qua leveringen. Deze week hebben we elke dag wel iets kunnen aanbieden, maar momenteel is er nog maar beperkt zicht op kaarten komende week 🙁. We inventariseren wat er komt, en zullen dat in de startpost bijwerken als we meer informatie hebben.@megekko, msi kaarten een week uitgesteld? Stond eerst 7e, nu 14e?
Wat heb je betaald als ik vragen mag?De Asus RTX 5090 Astral OC is zojuist thuis afgeleverd verzonden door Megekko.
Toch prettig dat dit via Dynalogic is verzonden gezien je de bezorgbus en tijdvak erg accuraat kan volgen.
Wellicht later nog foto's ben op het werk.
Tot dusver weer een goede ervaring en ik bestel al 12 jaar hier sinds cdromland. Een positieve ervaring kan dus ook.
Natuurlijk is het extreem duur, aan de andere kant hoef ik nu niet meer maanden te wachten, webshops geef ik de schuld niet dat ligt toch echt bij Nvidia dus wees een beetje lief voor elkaar.
Als ik me niet vergis 4200 of 4300 xdWat heb je betaald als ik vragen mag?