Box 5

Dgompy

Nieuw forumlid
ik heb een update gedaanom dat drivermax dit vroeg na deze update heb ik de pc opnieuw opgestart en kreeg ik deze melding.
ik heb alles geprobeerd wat ik op internet kon vinden van alles uit de usb porten halen tot in de bios dingen aanpassen maar niks werkt. ander muis en toetsen bord oprecht geen idee meer.
het probleem is zodra ik dit scherm krijg gooit de pc elke muis en toetsen bordt er uit waardoor ik dus niks kan selecteren ik denk niet dat het de hardwere is maar heb de pc echt net pas een kleine maand.

wie o wie kan mij helpen?

Groetjes Darko

Bijlagen

• Megekko pc foutmelding.webp
    Megekko pc foutmelding.webp
    26,9 KB · Weergaven: 2
Hi Darko!

Dat is flink balen, maar het lijkt erop dat je windows installatie op de een of andere manier corrupt geraakt is.
Heb je geprobeerd om een bedrade muis & toetsenbord aan te sluiten? Vaak kun je problemen hebben met draadloze sets in deze menu's.
Als je dat gedaan hebt, maar het systeem blijft niet reageren dan zijn mogelijk de drivers van je moederbord/USB controller verkeerd geupdate. In dat geval heb je eigenlijk maar 1 goede oplossing, en dat is Windows opnieuw installeren.

Ik zou je overigens de tip geven geen drivermax software te gebruiken. De belangrijkste drivers die échte problemen oplossen komen via Windows Update. Voor je grafische kaart geeft AMD zelf een seintje als er nieuwe software beschikbaar is. Die 3e partijen hebben helemaal geen belang bij het updaten van jouw drivers, maar waarschijnlijk alleen maar bij het vergaren van data of het tonen van advertenties.

Terug
Bovenaan