nathan gillissen
Nieuw forumlid
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe PC bij jullie te bestellen om zelf in elkaar te zetten. Ik heb zelf al een lijstje met onderdelen samengesteld, maar ik merk dat ik inclusief een nieuwe videokaart boven mijn budget van €2000,- uitkom.
Ik zou graag bij jullie alles in één keer willen bestellen en hoor graag of jullie een build voor mij kunnen samenstellen die binnen dit budget van maximaal €2000,- past, en die alles goed en snel aan kan.
Mijn wensen voor de build:
Ik zou graag bij jullie alles in één keer willen bestellen en hoor graag of jullie een build voor mij kunnen samenstellen die binnen dit budget van maximaal €2000,- past, en die alles goed en snel aan kan.
Mijn wensen voor de build:
- Gebruik: Hoofdzakelijk videografie en fotografie editing (Adobe Premiere Pro, Photoshop), en gaming (geen extreem zware games, voornamelijk Rocket League).
- Behuizing: Verplicht de Fractal Design North (Charcoal Black met walnoot), omdat ik deze erg mooi vind.
- Design: Geen of zeer weinig RGB. Ik zoek een professionele, strakke uitstraling.
- Snelheid: De PC moet zeer vlot zijn in multitasking en het renderen van video's.
- Processor: Intel Core i7-14700K (voor QuickSync en de extra cores)
- Moederbord: MSI Z790 GAMING PLUS WIFI
- Videokaart: RTX 5070
- Opslag: 2TB M.2 SSD
- Geheugen: 32GB DDR5