Ik heb nu in de loop der jaren meerdere pc builds gedaan. (Stuk of 6-7) Maar dit is voor het eerst dat ik met een PSU het probleem heb dat deze zelfs als de pc uit staat nog buzzing heeft beetje krakelt? Daarbij als de PC aanstaat maakt die een hoog piep geluid wat lijkt alsof het van de PSU afkomt. Niet zeker of het laatste de PSU of een ander deel is. Het geluid is te merkbaar. (Kan het zelfs door mijn IEMS horen als ik geen geluid aan heb.
Daarnaast heb ik sinds deze build last van audio popping (Alle drivers al opnieuw geïnstalleerd) waar ik maar niet achter kan komen waar het vandaan komt, misschien kan het er mee te maken hebben? Het is ook wat willekeurig wanneer het gebeurd. (b.v. Marvel Rivals heeft er veel last van, Monster hunter wilds veel minder)
Iemand enig idee of dit kwaad kan of wat ik er mee kan?
Het gaat om de volgende PSU;
Corsair RM1000x 2024 PSU (Gold)
Deze zit in een systeem met;
Alvast bedankt!
Mvg, Sky
Daarnaast heb ik sinds deze build last van audio popping (Alle drivers al opnieuw geïnstalleerd) waar ik maar niet achter kan komen waar het vandaan komt, misschien kan het er mee te maken hebben? Het is ook wat willekeurig wanneer het gebeurd. (b.v. Marvel Rivals heeft er veel last van, Monster hunter wilds veel minder)
Iemand enig idee of dit kwaad kan of wat ik er mee kan?
Het gaat om de volgende PSU;
Corsair RM1000x 2024 PSU (Gold)
Deze zit in een systeem met;
- Case : Fractal Torrent (Vorige pc kast)
- Processor : AMD Ryzen 7 9800X3D
- Cpu Koeler : Noctua NH-D15 G2 LBC
- Video Card : Asus Rog Strix RTX 4080 (Komt nog uit vorige pc)
- Ram : 64GB G.Skill Trident Z5 Neo RGB
- Motherboard : Gigabyte AORUS ELITE WIFI7
Alvast bedankt!
Mvg, Sky
Laatst bewerkt: