Grafische kaart crashed om de haverklap

MartijnRV

Nieuw forumlid
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden de Box 4 aangeschaft (vooral om te gamen) en de eerste maand heb ik geloof ik nergens last van gehad. Alles op ultra settings en werkt allemaal prima. Echter, sinds een maand ofzo crashen mijn spelletjes en het maakt niet uit welk spel. Van een simpel spel als Idle Fishing tot aan Battlefield 6. Al mijn drivers zijn up to date (ik gebruik het programma Driver Easy om mij daarbij te helpen), ik heb de drivers van de videokaart ook al een keer eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, helpt niks. Soms crasht het spel bij opstarten, soms in het main-menu en meestal kom ik die dingen nog wel door maar dan na een x-aantal minuten klap ik mn spelletjes uit. Soms kan ik makkelijk 2 uur spelen en soms 1 minuut. Bij Battlefield krijg ik meestal een error-scherm te zien en bij Space Engineers ook, maar die is dan weer net effe anders. Zelfs als ik Dungeons & Dragons in de browser speel op Foundry, krijg ik het voor elkaar om mn grafische kaart te laten crashen. Ik heb zelf meerdere keren op google gezocht naar oplossingen en niks lijkt te werken. Hebben jullie ideeën voor mij en/of moet ik de videokaart inleveren voor garantie of misschien een ander component of de hele pc inleveren?

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,
Martijn

Bijlagen

• Space engineers error.webp
    Space engineers error.webp
    7,8 KB · Weergaven: 1
  • Battlefield 2042 error.webp
    Battlefield 2042 error.webp
    12,8 KB · Weergaven: 1
  • BF6 error .webp
    BF6 error .webp