Informatie en updates over de AMD Radeon RX 9070 (XT) videokaarten.

Ik had een kaart via Duitse alternate, om achteraf e mail te krijgen dat het enkel voor Duitsland is 🤣

het ergste is er zouden 1000+ kaarten moeten zijn van elke variant kaart, maar aangezien de site alleen werkte voor een paar mensen zijn wij genaait, als ik nou het in de winkelkar had geduwt toen de prijs op 99999 stond dan had ik er mischien wel een gehad

net waneer ik de GPU wou kopen alles weg, ik dacht dat er duizenden kaarten beschikbaar zouden zijn zoals vermeld was op tweakers ?

Nieuwe vorm van graaiflatie is terug. Dat was het dan, moet op zoek gaan naar een andere winkel! En voor degene die zeggen dat alle winkels zo zijn: Ik kocht mijn spullen niet bij andere winkels, ik kocht ze hier en hier wordt ik genaaid!

alle winkels zijn uitverkocht of hebben alleen de dure over, en uit andere landen krijg je ze niet omdat ze niet leveren naar nederland althans de videokaarten niet

Megekko was op minder dan een uur volledig leeggehaald door bots. Na 5 jaar problemen met dit soort praktijken hebben ze nog altijd niet voorbereid en totaal geen antwoord hoe ze dit fatsoenlijk aanpakken. En nu de msrp modellen tijdelijk zijn verdwenen (we weten allemaal dat ze over 5 minuten ergens anders online gaan staan aan het dubbel) gaan de prijzen natuurlijk omhoog.
Als de modellen terug binnen komen gaat megekko natuurlijk ook die scalper prijzen gebruiken want van een ethische standaard is er hier geen sprake.(dat is al duidelijk met de nvidia launch)

Megekko was op minder dan een uur volledig leeggehaald door bots. Na 5 jaar problemen met dit soort praktijken hebben ze nog altijd niet voorbereid en totaal geen antwoord hoe ze dit fatsoenlijk aanpakken. En nu de msrp modellen tijdelijk zijn verdwenen (we weten allemaal dat ze over 5 minuten ergens anders online gaan staan aan het dubbel) gaan de prijzen natuurlijk omhoog.
Als de modellen terug binnen komen gaat megekko natuurlijk ook die scalper prijzen gebruiken want van een ethische standaard is er hier geen sprake.(dat is al duidelijk met de nvidia launch)
jep typish maar enkel 2 kaarten hadden een redelijke prijs de rest was gewoon te hoog

wow er is er weer 1 verkrijgbaar voor 1039 euro met 20 euro steam tegoed echt om mensen te lokken om de scalp prijs te betalen
en ze hebben ons de kopers nog steeds niet ten woord gestaan

berwerkt: er staan er nu meer op weer starten vanaf 990 euro

Probleem is niet alleen dat alle webshops ons scalpen, maar ook dat er teveel mensen zijn die ongeacht de prijs de kaarten kopen. Zo is het ook niet aantrekkelijk om kaarten voor MSRP aan te bieden, want voor 100 euro extra is het alsnog allemaal uitverkocht.

Terug
Bovenaan